خانه هوشمندشیائومی

شیائومی از Smart Cat Eye 1S ، اولین زنگ درب تصویری هوشمند خود با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی کرد .

شیائومی علاوه بر گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی ، لپتاپ ، ساعت هوشمند و دستبند هوشمند ، تخصص ویژه ای در خانه هوشمند نیز دارد . پیش از این زنگ های درب زیادی از شیائومی دیده ایم ، که قابلیت های خوبی به همراه داشتند ، اما اکنون قصد داریم Smart Cat Eye 1S را به شما معرفی کنیم ، که به نوعی اولین زنگ درب تصویری شیائومی با ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فرد میباشد .

این زنگ تصویری علاوه بر اینکه میتواند کارکرد زنگ های عادی را داشته باشد ، یک ویژگی بسیار خوب به همراه دارد و آن چیزی نیز جز شناسایی هوشمند چهره . در واقع این دستگاه به 2 بخش تقسیم میشود : یک زنگ درب و یک پنل تصویری ، که میتواند به هر جایی متصل شود . پنل ارائه شده همراه این زنگ 5 اینچی بوده ( حدود 13 سانتی متر ) و از جنس IPS LCD میباشد .

اما میرسیم به خود زنگ ، که به یک دوربین با دید 160 درجه و گشادی دیافراگم F2.0 و کیفیت 1080p مجهز است . جالب اینجاست که به لطف 4 سنسور اینفرارد 940 نانومتری ، این دوربین در شب هم قابلیت نمایش به صورت واضح را دارد . سایر ویژگی های این زنگ تصویری نیز شامل شناسایی هوشمند ( بر پایه هوش مصنوعی ) چهره انسان و حتی شناخت اشخاص معرفی شده میباشد !

این بدان معناست که علاوه بر شناسایی چهره ، این زنگ میتواند به شما بگوید چه کسی پشت درب است ! همچنین ، در صورتی که شما خارج از خانه باشید ، این زنگ تصویری میتواند حرکات مشکوک پشت درب خانه ( تلاش برای ورود غیرقانونی ) را شناسایی و بالافاصله به شما اطلاع دهد . شیائومی برای اینکه افراد بتوانند راحت تر این زنگ را لمس کنند ، سیستم شناسایی هوشمندی را به کار بسته است ، که با تشخیص انسان فعال میشود .

اما این تمام ویژگی های Smart Cat Eye 1S نیست ! شاید یکی از جالب ترین ویژگی های این زنگ تصویری ، قابلیت پاسخ دادن از راه دور ( به وسیله گوشی هوشمند ) و تغییر صدا باشد . شیائومی میگوید ویژگی تغییر صدا برای امنیت کاربر در نظر گرفته شده است . همچنین ، این زنگ تصویری میتواند به هسته خانه هوشمند شما یا اینترنت متصل شده و با داشتن یک باتری 8.000 میلی آمپر/ساعتی تا 6 ماه به صورت بی وقفه بدون نیاز به شارژ کار کند . پورت شارژ این محصول نیز USB نوع C میباشد . قیمت در نظر گرفته برای این محصول 699 یوآن یا 110 دلار بوده و از هم اکنون در چین قابل سفارش میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا