شیائومیگجت های هوشمند

یک قدم تا معرفی : با مشخصات اولین ساعت هوشمند POCO بیشتر آشنا شوید .

بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، شیائومی مدت هاست در حال طراحی و توسعه اولین ساعت هوشمند از زیرمجموعه محبوب POCO میباشد ؛ اما برخلاف تصور بسیاری ، این ساعت نه توسط شیائومی تولید خواهد شد و نه توسط POCO ، بلکه به صورت مستقیم توسط کمپانی 70mai توسعه داده خواهد شد . البته بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، شیائومی قصد دارد علاوه بر گوشی ، محصولات دیگری را نیز وارد خانواده POCO کند .

منبع خبری ما میگوید علاوه بر اینکه شیائومی اولین ساعت هوشمند با برند POCO را به مرحله تست های نهایی رسانده است ، حتی موفق شده است این ساعت را در یک خرده فروشی آنلاین در ایتالیا نیز ببیند ! این منبع خبری اشاره میکند ساعت هوشمند مورد بحث با شماره مدل « M2131W1 » معرفی خواهد شد . برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که این شماره مدل در ماه فوریه موفق به کسب تأییدیه های EEC برای معرفی شده بود .

شاید درباره کمپانی 70mai کمتر شنیده باشید ، اما برای اطلاعات بیشتر شما باید بگوییم که این کمپانی نیز یکی از زیرمجموعه های بزرگ شیائومی همچون Haylou میباشد ، که تخصص ویژه ای بر روی طراحی ساعت های هوشمند دارد . درباره مشخصات این ساعت ، گفته میشود با صفحه ای بسیار با کیفیت و مربعی با سایز 1.78 اینچ و پنل AMOLED مواجه خواهیم بود ، که به 2 دکمه فیزیکی نیز مجهز میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا