بروزرسانی های نرم افزاریپوکوشیائومی

خبر خوش : شیائومی رسماً برنامه انتشار MIUI 13 برای گوشی های POCO را اعلام کرد !

شیائومی اواخر ماه دسامبر رابط کاربری MIUI 13 را برای گوشی های با رام چین معرفی کرد و این بروزرسانی از اولین روزهای سال 2022 به دست کاربران رسید . اخیراً نیز در مراسم معرفی سری گوشی های Redmi Note 11 ، این بروزرسانی برای رام جهانی ( گوشی های سری Mi و Redmi ) معرفی شد و اکنون به دست برخی از آنها رسیده است . در این بین اما جای خالی گوشی های پوکو احساس میشد .

حال شیائومی دیروز در مراسم معرفی گوشی POCO M4 Pro 5G برای بازار کشور هند ، اعلام کرد بروزرسانی MIUI 13 برای گوشی های منتخب پوکو به زودی منتشر میشود . شیائومی تاریخ دقیقی را برای عرضه این بروزرسانی اعلام نکرده است ، اما پیش بینی میشود طی هفته های آتی این بروزرسانی به دست گوشی های پوکو در سراسر دنیا ( رام های هند ، جهانی ، روسیه و … ) ، من جمله کشور عزیزمان ایران برسد .

نکته جالب اینجاست که شیائومی سعی کرده است تقریباً تمام گوشی های محبوب و معروف POCO را در لیست دریافت این بروزرسانی قرار دهد . بر اساس آمار واصله ، این بروزرسانی در فاز اول به دست گوشی های پوکو M4 Pro ، پوکو M4 Pro 5G ، پوکو X3 Pro و پوکو F3 GT خواهد رسید و در مرحله بعد به سایر گوشی ها میرسد . لیست کامل گوشی های دریافت کننده این بروزرسانی در فاز اول و دوم به شرح زیر است .

لیست گوشی های POCO که بروزرسانی MIUI 13 را دریافت خواهند کرد :

گوشی های دریافت کننده در فاز اول :

POCO M4 Pro
POCO M4 Pro 5G
POCO X3 Pro
POCO X3 GT
POCO F3 GT

گوشی های دریافت کننده در فاز دوم :

POCO X2
POCO X3 (India)
POCO X3 NFC
POCO M2
POCO M2 Reloaded
POCO M2 Pro
POCO M3
POCO M3 Pro 5G
POCO M4
POCO F2 Pro
POCO F3
POCO C3
POCO C31

پ.ن : گفتنی است برخی از این گوشی ها بروزرسانی MIUI 13 را بر پایه اندروید 12 و برخی دیگر بر پایه اندروید 11 میگیرند . به صورت رسمی هنوز مشخص نیست کدام گوشی ها این بروزرسانی را بر پایه اندروید 11 و کدام گوشی ها بر پایه اندروید 12 میگیرند ، اما پیش بینی میشود بروزرسانی برای گوشی های پوکو M2 ، پوکو M2 Reloaded ، پوکو C3 و پوکو C31 بر پایه اندروید 11 و بقیه بر پایه اندروید 12 باشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا