شیائومیمی

اولین رندرهای موثق از طراحی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro به بیرون درز پیدا کرد.

تا به امروز چند تصویر از سری گوشی های شیائومی 13 به بیرون درز پیدا کرده اند، اما رندرهایی که اکنون به دست ما رسیده است تا حدود زیادی موثق میباشند، چون منبعی بسیار معتبر آنها را منتشر کرده است. داستان از این قرار است که یکی از درزدهندگان بسیار معروف دنیای فناوری دقایقی پیش رندرهای 3 بعدی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro را منتشر کرد. در این رندرها میتوانیم طراحی گوشی های مذکور را در تمامی جهات به نظاره بنشینیم و شاید پیش از معرفی، به نوعی با آنها دیدار کنیم.

اگر بخواهیم بر اساس رندرهای منتشر شده قضاوت کنیم، هر دو دستگاه به سیستم دوربینی 3 گانه مجهز خواهند شد و شکل ماژول دوربین آنها نیز مربعی خواهد بود. در قسمت مقابل نیز، ظاهراً هر دو محصول به سلفی حفره ای در قسمت مرکز مجهز خواهند شد. ظاهراً سایز صفحه نسخه استاندارد 6.3 اینچ و نسخه حرفه ای 6.67 اینچ میباشد؛ اما هر دو گوشی به پنل E6 سامسونگ (Super AMOLED) مجهز میشوند. در باب ابعاد نیز، گفته میشود نسخه استاندارد سایزی برابر با 8.3×71.5×152.8 و نسخه حرفه ای 8.8×74.6×163 میلی متر خواهند داشت.

[رندرهای گوشی Xiaomi 13]

[رندرهای گوشی Xiaomi 13 Pro]

پیش از این شایعات اذعان کرده بودند که شیائومی تمرکز ویژه ای بر روی مواد اولیه و طراحی این گوشی ها خواهد داشت، حال با انتشار این رندرها بیش از هر زمانی میتوان به این سناریو اعتقاد پیدا کرد. یکی از تغییرات بزرگ در نسل جدید، مجهز بودن Xiaomi 13 به صفحه ای تخت و طراحی مینیمال است، در حالی که Xiaomi 13 Pro همچنان به صفحه نمایشی خمیده از دو طرف مجهز خواهد شد. همانطور که گفته شد درصد موثق بودن این تصاویر بسیار بالاست. نظر شما درباره طراحی سری گوشی های 13 چیست؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا