شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

تاریخ معرفی MIUI 14 و لوگوی آن رسماً توسط شیائومی رونمایی شد.

طی ماه های گذشته بارها نشانه هایی غیر رسمی از معرفی قریب الوقوع MIUI 14 به بیرون درز پیدا کرد و گمانه زنی های زیادی درباره آن صورت گرفت، اما ساعاتی پیش، شیائومی ضمن رونمایی از لوگوی این نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود، تاریخ معرفی آن را نیز اعلام کرد. بدیهی است این تاریخ معرفی برای رام چین میباشد و در آینده ای نزدیک زمان معرفی نسخه جهانی نیز اعلام میشود. در ادامه این خبر کوتاه با شیائومی پارس همراه باشید…

زمان معرفی

بر اساس اطلاعات موثق به دست آمده، به نظر میرسد غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد در روز 1 دسامبر (10 آذر) پرده از رابط کاربری جدید خود بردارد. این اطلاعات از یک پوستر به دست آمده، که ظاهراً در جامعه مجازی Weibo منتشر شده است. از آنجایی که پیش بینی میشود این رابط کاربری همراه با سری گوشی های Xiaomi 13 معرفی شود، بعید نیست تاریخ احتمالی گوشی های مورد بحث نیز همان 1 دسامبر باشد.

لوگوی رسمی

رابط کاربری MIUI 14 دقایقی پیش در انجمن رسمی شیائومی (چین) رونمایی شد. این لوگوی بسیار جذاب طیف رنگ های زیادی را در خود جای داده است و یک شعار با خود به همراه دارد: « هدف ما ساختن سریعترین، سبک ترین و انعطاف پذیرترین رابط کاربری پرچمدار دنیا برای گوشی های هوشمند است ». طیف رنگ بالغ این لوگو به ما میگوید باید منتظر یکی از بهترین نسخه های رابط کاربری اختصاصی غول چینی دنیای تکنولوژی باشیم.

لوگوی رنگارنگ MIUI 14
لوگوی رنگارنگ MIUI 14

اولین گوشی های دریافت کننده

هنوز هیچ صحبتی رسمی درباره اولین گوشی های دریافت کننده این بروزرسانی نشده است، اما فعلاً میدانیم به صورت پیشفرض بر پایه اندروید 13 بنا گذاشته خواهد شد و احتمالاً برای اولین بار در دنیا، با گوشی های سری 13 معرفی میشود. پس از سری گوشی های مذکور قطعاً نوبت به پرچمداران سری 12S و 12 میرسد و در چین انتظار داریم پرچمداران ردمی (سری K50) این بروزرسانی را دریافت کنند. در بازارهای جهانی نیز قطعاً گوشی های سری 13، گوشی های سری 12T و 12 اولین محصولات دریافت کننده خواهند بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Zari
Zari
میهمان
۱۴۰۱-۰۹-۰۱ ۱۱:۱۵

برای گوشی های poco m 3شیائومی آپدیت جدید میاد یا ن

سپهر
سپهر
میهمان
۱۴۰۱-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۴

سلام من گوشیم‌ ۱۱t pro است miui ۱۳براش نمیاد ریجنم رو هند گزاشتم درست نشدن (گلوبال اروپا گوشیم) چی کار‌‌ کنم؟

دکمه بازگشت به بالا