شیائومیمی

گوشی های سری Xiaomi 12S مجوزهای جدیدی را برای معرفی کسب کردند + مشخصات .

بر اساس اطلاعات موجود ، سری گوشی های Xiaomi 12S قرار است همراه با گوشی مورد انتظار Xiaomi 12 Ultra در یک روز معرفی شوند . تا به اینجای کار بر پایه شایعات مطلع شده ایم که تاریخ معرفی Xiaomi 12 Ultra جابجا شده است ؛ پس قاعدتاً باید تاریخ معرفی سری گوشی های Xiaomi 12S نیز به تأخیر بیفتد . از طرفی ، چند منبع خبری ضمن اعلام دریافت مجوزهای جدید این سری گوشی ها ، برخی مشخصات آنها را برملا کرده اند .

اینطور که گفته میشود ، مجوز سری گوشی های Xiaomi 12S توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت چین ( CMIIT ) صادر شده است . در وبسایت مجموعه مذکور ، 2 گوشی Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro  در کنار Xiaomi 12 Ultra با شماره مدل های 2206122SC ، 2206123SC و 2203121C موفق به کسب تأییدیه شده اند . این لیست متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره گوشی های مذکور در اختیار رسانه ها قرار نداده است ، اما بر اساس شایعات تمام این مدل ها به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1+ مجهز خواهند شد .

اینطور که گفته میشود ، گوشی Xiaomi 12S به صفحه نمایشی کوچک ( همچون نسل قبل ) با خمیدگی در دو طرف ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز و سلفی حفره ای بسیار کوچکی در قسمت مرکز مجهز خواهد شد . دوربین این گوشی 3 گانه گزارش شده است و گفته میشود به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با الگوریتم سخت افزاری/نرم افزاری بهینه شده و جدیدی مجهز خواهد شد ( احتمالاً به چیپ اختصاصی Surge شیائومی مجهز شود ) .

از طرفی ، گوشی Xiaomi 12S Pro به صفحه نمایشی بزرگتر ( همچون نسل قبل ) با رزلوشن 2K مجهز خواهد شد . بر اساس شایعات ، شیائومی نسخه Pro را با 2 چیپست متفاوت عرضه خواهد کرد . یک نسخه همانطور که گفته شد به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1+ مجهز میشود و نسخه دیگر احتمالاً با چیپست Dimensity 9000 مدیاتک عرضه میشود . اگر چنین اتفاقی رخ دهد ، این اولین باری است که شیائومی در سری گوشی های پرچمدارش از چیپست مدیاتک بهره میگیرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا