شیائومیردمی

شیائومی با انتشار اولین تیزر از Redmi K50 Extreme Edition ، تاریخ معرفی و چیپست آنرا برملا کرد .

مدت هاست شایعه معرفی Redmi K50 Ultra به گوش میرسد و سرانجام شیائومی دقایقی پیش با انتشار اولین تیزر تبلیغاتی ، تاریخ معرفی و چیپست مورد استفاده در این گوشی هوشمند را برملا کرد . بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی شیائومی ، این گوشی با نام تجاری Redmi K50 Extreme Edition معرفی خواهد شد . در اولین تیزر شیائومی اشاره شده است که این محصول در ماه جاری میلادی با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 معرفی خواهد شد .

در سال 2020 ، شیائومی گوشی Redmi K30 Ultra را در کشور چین با نام تجاری Redmi K30 Extreme  Edition معرفی کرده بود و به همین دلیل ، گمان میرود که این محصول نیز با اسم مستعار Redmi K50 Ultra و نام تجاری و رسمی Redmi K50 Extreme Edition معرفی شود ؛ اما هرگز پایش به بازارهای جهانی نخواهد رسید ! شیائومی اشاره میکند که این گوشی هوشمند نگین درخشان سری گوشی های ردمی ، مخصوصاً خانواده محبوب و دوست داشتنی K50 خواهد بود .

Redmi K50 Extreme Edition
Redmi K50 Ultra First Teaser

هر چند هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این گوشی مشخص نشده است ، اما اشاره به ماه جاری میلادی ما را به معرفی این گوشی تا اواسط شهریور امیدوارم میکند . معمولاً نسخه های Ultra از گوشی های خانواده K به صورت صورت انحصاری فقط برای بازار چین معرفی میشوند ، اما برخی از منابع میگویند شاید این گوشی نسخه چین Xiaomi 12T Pro باشد . بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، گوشی مذکور به صفحه نمایشی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا