شیائومیمی

وضعیت اولین گوشی شیائومی برای بازارهای جهانی با اسنپدراگون 8+ نسل 1 مشخص شد .

چندی پیش کوآلکام پرده از چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 برداشت و در مطلب معرفی این چیپست گفتیم یکی از کمپانی های دنیا که به سراغ این چیپست خواهد رفت شیائومی است . بدیهی است این چیپست ابتدا بر روی گوشی های سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12 Ultra مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، اما بر اساس آمار واصله ، هیچکدام از این گوشی ها برای بازار جهانی در دسترس نخواهند بود .

حال بر اساس گزارشی جدید ، اولین گوشی شیائومی که در بازارهای جهانی به این چیپست مجهز خواهد شد ، Xiaomi 12T Pro است . اینطور که گفته میشود ، سری گوشی های Xioami 12T به زودی توسط شیائومی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد . این گوشی ها به ظاهر نسخه جهانی Redmi K50S هستند ، که برای بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت ( احتمالاً Redmi K50S Pro به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شود ) .

حتی یکی از منابع موثق و نزدیک به شیائومی به تحریریه شیائومی پارس گفته است که غول چنی دنیای تکنولوژی هم اکنون در حال توسعه سری گوشی های Xiaomi 12T برای بازارهای جهانی میباشد و تولید انبوه آنها نیز به زودی آغاز خواهد شد . به همین دلیل ، معرفی این محصولات قطعی است . در پایان ، منبع خبری ما میگوید این گوشی ها هم اکنون در کشورهای اروپایی و آسیایی در حال دریافت مجوز برای معرفی هستند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا