بلک شارکشیائومی

گزارش : چیپست سری گوشی های Black Shark 6 مشخص شد !

شیائومی حدود 2 ماه پیش سری گوشی های بلک شارک 5 را برای بازار کشور خانگی خود چین معرفی کرد و قرار است این محصولات در تاریخ 8 ژوئن ( 18 خرداد ) برای بازارهای جهانی معرفی شوند . حال هنوز عرق سری پنجم این گوشی ها خشک نشده است که اولین خبر درباره سری ششم این محصولات به گوش میرسد ! اینطور که گفته میشود شیائومی به سختی در حال کار بر روی سری گوشی های Black Shark 6 میباشد .

این گوشی ها امسال در تاریخی نامعلوم رسماً معرفی خواهند شد ، اما جالب است که بر اساس اولین گزارش ، محصولات این سری به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهند شد . سال گذشته شیائومی سری گوشی های بلک شارک 4 را در ماه مارس معرفی کرد و در ماه اکتبر شاهد معرفی سری Black Shark 4S بودیم . حال همین وضع قاعدتاً باید برای سری گوشی های بلک شارک 5 رقم بخورد .

یعنی به صورت دقیق ، سری گوشی های بلک شارک 5 در ماه مارس سال 2022 معرفی شدند و احتمالاً باید حوالی ماه اکتبر ( آذر ) منتظر معرفی نسخه بهینه شده این گوشی ها با نام Black Shark 5S باشیم . البته ممکن است شیائومی به دلیل تغییرات بنیادین به کلی بیخیال سری S شود و به یکباره سری گوشی های Black Shark 6 معرفی شوند . هر چند این موضوع تا حدی بعید به نظر میرسد ، اما غیرممکن نیست !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا