شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیمی

رسمی : شیائومی از گوشی تاشونده Xiaomi Mix Fold 2 با دوربین شخصی سازی شده توسط Leica پرده برداشت .

شیائومی در مگالانچ امروز عصر ، پرده از 5 محصول جذاب و خواستنی برداشت . در این مراسم ، گوشی Redmi K50 Ultra ، گوشی تاشونده Xiaomi Mix Fold 2 ، تبلت Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 ، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Pro و ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro معرفی شدند . در این مطلب قصد داریم درباره گوشی تاشونده Xiaomi Mix Fold 2 صحبت کنیم ، که از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است . با شیائومی پارس همراه باشید …

 

« مشخصات »

شیائومی برای Xiaomi Mix Fold 2 از طراحی بسیار جالب و عجیبی در قسمت پشت بهره گرفته است ، که تا کنون در هیچ یک از گوشی های این کمپانی ندیده ایم ! این گوشی به 3 سنسور دوربین در کنار هم به صورت افقی مجهز شده است ، که رأساً توسط Leica شخصی سازی شده اند . با این حساب ، Xiaomi Mix Fold 2 چهارمین گوشی شیائومی است که دوربین آن با همکاری Leica شخصی سازی شده است ( پیش از این گوشی های سری Xiaomi 12S با همکاری Leica معرفی شده بودند ) .

Xiaomi Mix Fold 2
Xiaomi Mix Fold 2

این گوشی به یک سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی ساخت سونی (IMX766) ، یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با زوم 2 برابری اپتیکال مجهز شده است . این گوشی توانایی ثبت ویدئوهای 8K با پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن و HDR را دارد . در قسمت راست این گوشی تاشونده شاهد دکمه های کم و زیاد کردن صدا و پاور هستیم . دکمه پاور این گوشی با سنسور اثر انگشت ساخته شده توسط کمپانی خوش نام Goodix ادغام شده است .

این گوشی وقتی باز میشود تنها 5.4 میلی متر قطر دارد و در حالت بسته ، 11.22 میلی متر قطر خواهد داشت . وزن این گوشی 262 گرم است و به عنوان یکی از نازک ترین گوشی های تاشونده دنیا شناخته میشود . این گوشی در قسمت بیرونی به صفحه نمایشی 6.56 اینچی با پنل E5 AMOLED سامسونگ ، رزلوشن تصویر +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده است . این صفحه نمایش با محافظ گوریلاگلس نسل 7 یا ویکتوس محافظت میشود .

وقتی که Xiaomi Mix Fold 2 را باز میکنیم ، در قسمت داخل با صفحه نمایشی 8.02 اینچی مواجه خواهیم شد ، که از پنل Eco OLED ساخت سامسونگ با رزلوشن 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره میبرد . شیائومی برای پوشش محافظ صفحه نمایش درونی از شیشه بسیار نازکی بهره گرفته است ، که از مقاومت بالایی برخوردار است و به سنسور سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شده است . هر دو صفحه درونی و بیرونی این دستگاه از فناوری دالبی ویژن ، درخشندگی پایه 1,000 نیت و فناوری نمایش رنگ های طبیعی TrueColour بهره میبرند .

Xiaomi Mix Fold 2 Camera System
Xiaomi Mix Fold 2 Camera System

شیائومی در این گوشی هوشمند از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره گرفته است ، که با حدأکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی ، مجموعه ای لوکس را در اختیار کاربران قرار میدهد . به این ترتیب ، Xiaomi Mix Fold 2 اولین گوشی شیائومی با حافظه داخلی 1 ترابایتی میباشد . در بخش باتری نیز شاهد بهره گیری از یک باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی هستیم . این گوشی از درب کارخانه با با اندروید 12 و MIUI 13.1 به دست کاربران میرسد .

 

« رنگ ها ، زمان عرضه و قیمت »

شیائومی گوشی Xiaomi Mix Fold 2 را در 2 رنگ جذاب مشکی و طلایی به دست کاربران میرساند . این گوشی هوشمند از امروز پیش در کشور چین پیش فروش میشود ، اما از روز 16 آگوست ( 25 مرداد ) به صورت فیزیکی در تمام فروشگاههای این کشور عرضه خواهد شد . این گوشی در 3 نسخه با قیمت های زیر به فروش خواهد رسید .

قیمت نسخه های مختلف Xiaomi Mix Fold 2 :

– نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 1,385 دلار

– نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی = 1,483 دلار

– نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 1 ترابایتی = 1,780 دلار

 

« باندل اختصاصی »

همچنین ، به دلیل اینکه Xiaomi Mix Fold 2 اعلاترین گوشی شیائومی تا به امروز است ، این کمپانی پیشنهادی ویژه را برای اولین خریداران این گوشی در نظر گرفته است . کاربران میتوانند باندل Xiaomi Mix Fold 2 نسخه 12/1TB به همراه 2 گارد جذاب چرمی ، ساعت Xiaomi Watch S1 Pro و ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro را با قیمت استثنائی 13999 یوآن یا 2,075 دلار خریداری کنند .

Xiaomi Mix Fold 2 Bundle
Xiaomi Mix Fold 2 Bundle
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا