پوکوشیائومی

اولین تصاویر واقعی از POCO F4 به بیرون درز پیدا کرد ؛ آیا نسخه Pro نیز در راه است ؟

به خوبی میدانیم گوشی POCO F4 با سرعت بالایی در حال آماده شدن برای معرفی میباشد و شیائومی به زودی از این گوشی پرده برداری خواهد کرد ، چون اخیراً شعبه هند این کمپانی رسماً اعلام کرد سایر اعضای خانواده F4 با تأکید بر روی کیفیت صفحه نمایش و صدا معرفی خواهند شد . همانطور که میدانید ، شیائومی از 1 گوشی جالب همراه با سری گوشی های Redmi K50 پرده برداشت ، که احتمالاً همان نسخه سوم به عنوان POCO F4 معرفی خواهد شد .

تا به این لحظه تصوری از POCO F4 نداشتیم ، اما دقایقی پیش یک منبع موثق ضمن انتشار عکس هایی واقعی از این گوشی ، ذهن ما را بیشتر درباره این گوشی روشن کرد . بر اساس تصاویر درز پیدا کرده ، گوشی POCO F4 با شماره مدل “22021211RG” معرفی خواهد شد ، که پیش از این نیز در ماه مارس موفق به کسب تأییدیه های لازم شده بود . بر اساس اطلاعات موثق ارائه شده در FCC ، این گوشی به باتری 4.400 میل آمپر/ساعتی و اندروید 12 مجهز خواهد شد .

در سطر اول اشاره کردیم این گوشی در واقع ممکن است نسخه جهانی Redmi K40S باشد ؛ اما بد نیست اشاره کنیم بر اساس تصاویر درز پیدا کرده واقعی ، شیائومی به جای سنسور 48 مگاپیکسلی ( Sony IMX582 ) به کار رفته در نسخه چین ، قصد دارد از سنسور 64 مگاپیکسلی بهره بگیرد . بر اساس کدهای منبع MIUI ، به خوبی میدانیم که این سنسور OV64B کمپانی Omnivision میباشد ، که پیشتر در گوشی های زیادی چون POCO X3 GT و Redmi Note 10S از آن استفاده شده بود .

در تصویری دیگر نیز رنگ های مختلف POCO F4 به نمایش بیرون آورده است ، که نشان میدهد این گوشی از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی به Redmi K40S دارد . از جمله دیگر مشخصات این گوشی میتوان به چیپست اسنپدراگون 870 ، صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزلوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد . البته برخی خبرها حاکی از آن هستند که ممکن است شیائومی به صورت مستقیم Redmi K50 و Redmi K50 Pro را به عنوان POCO F4 و POCO F4 Pro معرفی کند . بدیهی است همین روزها باید منتظر اخبار رسمی درباره این محصولات باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا