پوکوشیائومی

خبر بد : POCO F4 Pro کنسل شد ؛ با مشخصات تأیید شده POCO F4 بیشتر آشنا شوید .

همانطور که بارها اشاره کرده ایم و قطعاً در جریان هستید ، شیائومی خود را برای معرفی سایر محصولات خانواده F4 آماده میکند ؛ اما اینبار حامل خبری بد هستیم ! همانطور که در تیتر این خبر خواندید ، بر اساس گزارش های متعدد شیائومی تصمیم گرفته است گوشی POCO F4 Pro را کنسل و تنها یک عضو دیگر از این خانواده ، یعنی گوشی مورد انتظار POCO F4 را برای بازارهای جهانی و عرضه کند .

اما این گوشی چه مشخصاتی داشت ؟ بر اساس شایعات مطرح شده ، گفته میشود POCO F4 Pro قرار بود به صفحه نمایشی با رزلوشن 2K ، دوربین 108 مگاپیکسلی و چیپست قدرتمند Dimensity 9000 مجهز شود . همانطور که میتوانید حدس بزنید ، این گوشی به ظاهر نسخه جهانی Redmi K50 Pro بود ، که چندی پیش توسط شیائومی برای بازار کشور چین معرفی شد . مستندات ارائه شده تماماً بر اساس کدهای رابط کاربری MIUI هستند و اینطور که گفته میشود ، حدود 2 ماهی است که نام POCO F4 Pro از کدهای MIUI حذف شده است .

از طرفی ، شیائومی با نشانه های رسمی ، اعلام کرده است که به زودی گوشی POCO F4 5G به عنوان قهرمان خوش قیمت خانواده پوکو معرفی خواهد شد . شیائومی هنوز اطلاعاتی درباره این گوشی به بیرون درز نداده است ، اما بر اساس توئیت شعبه هند این کمپانی ، گوشی مذکور به چیپستی از خانواده 800 کوآلکام مجهز خواهد شد . از قضا زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، بنچمارک این گوشی در GeekBench به بیرون درز پیدا کرد .

بر اساس اطلاعات رسمی ، گوشی POCO F4 5G به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد . شیائومی پیشتر اشاره کرده بود که این گوشی مجهز به سیستم خنک کننده ای 7 لایه موسوم به LiquidCool 2.0 خواهد شد . همانطور که در تصویر فوق مشاهده کردید ، این گوشی با اندروید 12 بر پایه MIUI 13 در تست ها رؤیت شده است و به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز میباشد . این محصول موفق شده است امتیاز 978 در بخش تک هسته ای و 3,254 را در بخش چند هسته ای رقم بزند .

بر اساس شایعات این گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، رزلوشن +FHD ، دوربین 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو ، سلفی 20 مگاپیکسلی ، باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد شد . اطلاعات این پاراگراف هنوز به صورت رسمی تأیید نشده اند ، اما میتوانیم بگوییم به واقعیت نزدیک هستند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا