ردمیشیائومی

مشخصات جدیدی از سری گوشی های Redmi Note 12 نزدیک به معرفی رسمی لو رفت .

اکتبر سال 2021 شیائومی پرده از سری گوشی های Redmi Note 11 برای بازار کشور خانگی خود برداشت و چند ماه بعد این سری گوشی ها برای بازارهای جهانی معرفی شدند . پیش از این اشاره کردیم غول چینی دنیای تکنولوژی بر اساس استراتژی جدید خود در قبال خانواده ردمی نوت ، هر سال 2 سری از این گوشی ها را معرفی خواهد کرد و به زودی شاهد معرفی سری دوم این گوشی ها در سال 2022 خواهیم بود .

بر اساس اطلاعاتی که یکی از درزدهندگان مشهور دنیای فناوری در اختیار تحریریه شیائومی پارس قرار داده است ، شیائومی قصد دارد به زودی از سری گوشی های ردمی نوت 12 پرده برداری کند . پیش از این گفته شده بود این سری گوشی ها تماماً با چیپست های مدیاتک معرفی خواهند شد ، اما اکنون خبرهای واصله حاکی از آن هستند که ممکن است حدأقل یک نسخه از این گوشی ها به چیپست تازه معرفی شده Snapdragon 7 Gen 1 مجهز شود .

همچنین ، اطلاعات تازه اشاره دارند که این سری گوشی ها به سلفی حفره ای در قسمت مرکز و دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی با لنز عریض ، 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو مجهز خواهند شد . این اطلاعات میگویند سری گوشی های ردمی نوت 12 در بخش طراحی تا حدود زیادی به نسل قبل خواهند رفت و بدین ترتیب ممکن است شاهد تغییرات بنیادین در این بخش نباشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا