بلک شارکشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

با لوازم جانبی اختصاصی سری گوشی های Black Shark 5 آشنا شوید .

شیائومی روز چهارشنبه پرده از سری گوشی های Black Shark 5 برداشت . اما تنها محصولات معرفی شده در این مراسم گوشی های بلک شارک 5 نبودند و شیائومی دست به معرفی لوازم جانبی اختصاصی این سری هم زد ، که شامل ایرباد بلک شارک ، شارژر GaN نسخه 120 واتی ، خنک کننده اختصاصی نسل 2 ، گارد محافظ مجهز به خنک کننده و شارژر 30 واتی جدید GaN میباشد .

از ایرباد گیمینگ جدید سری بلک شارک شروع میکنیم . این ایرباد بر اساس جدیدترین پلتفرم اختصاصی صدای اسنپدراگون کوآلکام بنا شده است . شیائومی در این ایرباد از درایورهای بزرگ 12 میلی متری بهره گرفته است ، که با سیستم حذف نویز ( تا 40 دسی بل ) ، گیمر را غرق در بازی میکند ! این ایرباد مجهز به مقاومت در برابر آب با استاندارد IP4X میباشد و عمر باتری 30 ساعته را برای کاربر به ارمغان می آورد .

اما نکته جالب اینجاست که در صورت تمام شدن باتری کیس محافظ ، کاربر میتواند با فناوری شارژ سریع به کار گرفته شده در این محصول در عرض تنها 15 دقیقه ، 3 ساعت عمر باتری برای خود دست و پا کند . قیمت در نظر گرفته شده برای این ایرباد 71 دلار میباشد . همانطور که اشاره شد ، شیائومی از 2 شارژر 120 و 30 واتی GaN هم پرده برداری کرد ، که به ترتیب با قیمت های 47 دلار و 11 دلار عرضه خواهند شد .

این نکته را در ذهن داشته باشید که شارژر 120 واتی GaN با کابل مخصوص به خود ارائه میشود ، اما شارژر 30 واتی GaN بدون کابل عرضه خواهد شد . در نهایت ، شیائومی از یک فن خنک کننده مغناطیسی جدید ( نسل 2 بهینه شده برای بازی ) با قیمت 45 دلار و یک گارد محافظ مجهز به خنک کننده موثر با قیمت 16 دلار نیز رونمایی کرده است ، که در صورت پیش خرید کردن فن خنک کننده ، شیائومی گارد محافظ 16 دلاری را به صورت رایگان به کاربران اهدا میکند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا