ردمیشیائومی

اطلاعات تازه ای درباره Redmi K50 Ultra به بیرون درز پیدا کرد .

قطعاً با معرفی گوشی Xiaomi 12 Ultra تا ماه آینده میلادی ، برای مدت ها این گوشی تیتر 1 اخبار رسانه های مختلف خواهد بود و از آن صحبت های زیادی خواهد شد ؛ اما با توجه به امکانات بینظیر این گوشی و قطعاً قیمت بالای آن ، جای خالی یک نسخه Ultra مقرون به صرفه ( اقتصادی ) احساس میشود . بر اساس شایعات درز پیدا کرده ، گوشی Redmi K50 Ultra با همین هدف معرفی خواهد شد و نسخه مقرون به صرفه Xiaomi 12 Ultra خواهد بود .

تا به این لحظه اطلاعات زیادی درباره این گوشی هوشمند در دست نیست ، اما منابع ما در چین گزارش داده اند که Redmi K50 Ultra احتمالاً به صفحه نمایشی 120 هرتزی با پنل E5 AMOLED کمپانی سامسونگ مجهز خواهد شد و از رزلوشن +QHD بهره میبرد . اگر بخواهیم بر اساس تولیدات اخیر شیائومی قضاوت کنیم ، صفحه نمایش این گوشی باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد ، اما قطع به یقین تخت خواهد بود و خبری از خمیدگی در دو طرف آن نیست !

بر اساس شایعات این گوشی ممکن است به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شود . درباره دوربین این گوشی ، گفته میشود Redmi K50 Ultra برای نزدیک شدن به کیفیت پرچمداری مثل Xiaomi 12 Ultra به سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی ( احتمالاً GN5 سامسونگ با سایز 1/1.57 اینچی یا GN1 سامسونگ با سایز 1/1.3 اینچی ) مجهز خواهد شد . سرعت شارژ این گوشی نیز 120 واتی گزارش شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا