شیائومیردمی

سری Redmi Note 12 به بازارهای جهانی می آید؛ مقصد اول و تاریخ احتمالی معرفی مشخص شد!

شیائومی ضمن اعلام این خبر مهم که تا به امروز موفق به فروش بیش از 300 میلیون نسخه از گوشی های سری ردمی نوت شده است، ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد سری Redmi Note 12 به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. اینطور که گفته میشود، این سری ابتدا برای بازار پر تب و تاب کشور هند معرفی خواهد شد، اما هنوز معلوم نیست چند محصول از این سری به بازارهای جهانی راه خواهد یافت و آیا هر 4 گوشی معرفی شده برای بازار چین به بازارهای جهانی می آید یا خیر.

البته یکی از درزدهندگان مشهور دنیای فناوری که نزدیک به شیائومی شعبه هند نیز میباشد اعلام کرده است حدأقل 3 گوشی Redmi Note 12 Pro، Redmi Note 12 و +Redmi Note 12 Pro برای بازار کشور هند معرفی خواهند شد. این منبع خبری همچنین اشاره میکند که سری گوشی های مذکور در تاریخ 5 ژانویه 2023 (15 دی) برای هند معرفی میشوند. وی ادامه میدهد که این گوشی ها همگی به باند کاری نسل 5 و یک نسخه به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، اما ظاهراً خبری از نسخه Discovery با شارژ 200 واتی نیست.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم گوشی های این سری به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل OLED، رزلوشن +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز، رم های نسل 4 (یا LPDDR4x) و حافظه داخلی پر سرعت UFS2.2 مجهز هستند. به ترتیب نسخه استاندارد به سلفی 8 مگاپیکسلی و نسخه های پرو و پرو پلاس به سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند. نسخه استاندارد 2 سنسور در قسمت پشت دارد (48 و 2 مگاپیکسلی)، اما نسخه های پرو و پرو پلاس به دوربین 3 گانه با سنسورهای 50 یا 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز میباشند.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا