شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی از ساعت های Amazfit Zepp E در دو طرح دایره ای و مربعی پرده برداشت .

همانطور که میدانید ، شیائومی در سری ساعت های Amazfit GTS/GTR 3 ، پرده از اولین سیستم عامل اختصاصی خود برای ساعت های هوشمند با نام Zepp برداشت . این سیستم عامل اختصاصی علاوه بر حجم بسیار پایین از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است و یکی از بارزه های اصلی آن ، مصرف بسیار پایین انرژی است . حال شیائومی از اولین ساعت های سری Zepp E در دو طرح دایره ای و مربعی پرده برداشته است . در ادامه با مشخصات و قیمت این ساعت های جدید با شیائومی پارس همراه باشید …

 

« طراحی ، مشخصات و قیمت »

ابتدا از طراحی شروع میکنیم . شیائومی این ساعت ها را در دو طرح دایره ای و مربعی به فروش میرساند تا بدون در نظر داشتن شکل صفحه نمایش ، بتوانید با قیمتی واحد یم محصول با امکانات مشابه را خریداری کنید ! شیائومی برای نسخه دایره ای این ساعت از صفحه ای 1.28 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن 442×348 و 326 پیکسل در هر اینچ بهره گرفته است . از طرفی ، نسخه مربعی به صفحه ای 1.65 اینچی با پنل AMOLED مجهز میباشد و 341 پیکسل در هر اینچ را ارائه میدهد .

هر دو ساعت از صفحه همیشه روشن بهره میبرند و به دکمه ای فیزیکی در سمت راست مجهز هستند . شیائومی برای پوشش صفحه این ساعت ها از یک محافظ 3 بعدی خمیده بهره گرفته است ، که حاشیه های بسیار کمی دارد . بندهای این ساعت ها قابل تعویض است و میتوانید آنها را با بندهای 20 میلی متری داخل بازار تعویض کنید . در بخش ویژگی های سلامت محور ، شیائومی برای این ساعت ها پشتیبانی از 11 حالت ورزشی را در دسترس کاربران قرار داده است .

به صورت اجمالی این ساعت ها از حالت های ورزشی دویدن ، تردمیل ، قدم زدن ، دوچرخه ، شنا ، کوهنوردی ( صخره نوردی ) ، اسکی و … پشتیبانی میکنند . همانطور که اشاره شد ، این ساعت ها از شنا پشتیبانی میکنند ؛ پس این موضوع بعید نیست که اعلام کنیم هر دو ساعت از قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری بهره میبرند . از طرفی ، شیائومی از جدیدترین نسل سنسورهای سلامتی خود در این ساعت ها بهره گرفته است .

سری ساعت های Zepp E علاوه بر مجهز بودن به سنسور ضربان قلب با قابلیت ردگیری 24 ساعته / 7 روز هفته ، به سنسور پایش اکسیژن خون (SpO2) نیز مجهز شده اند . همچنین ، این ساعت ها توانایی ردگیری کیفیت خواب کاربر را نیز دارند . سایر سنسورهای در نظر گرفته شده برای این ساعت نیز شامل شتاب سنج ، قطب نما و نور محیطی میباشد . شیائومی برای این ساعت ها از موتور ویبره خطی و یک باتری 188 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که بر اساس اطلاعات رسمی تا 7 روز با شما همراه خواهد بود . قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت ها 115 دلار میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا