پوکوشیائومی

رسمی : شیائومی با انتشار تیزرهایی ، برخی مشخصات حیاتی POCO X4 GT را تأیید کرد .

همانطور که در جریان هستید ، روز 2 تیر گوشی POCO X4 GT در کنار POCO F4 5G معرفی خواهد شد . حال چند روزی تا مراسم معرفی این گوشی ها باقی مانده و شیائومی به صورت رسمی برخی مشخصات حیاتی POCO X4 GT را برملا کرده است . بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده ، گوشی مذکور به چیپست قدرتمند Dimensity 8100 مدیاتک مجهز خواهد شد ، که پیش از این گفتیم قدرتی فراتر از اسنپدراگون +888 دارد !

بر اساس تیزر دیگری ، شیائومی تأیید کرده است که این گوشی به شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد . همچنین ، شیائومی در تیزر سوم خود اشاره میکند که POCO X4 GT به صفحه نمایشی با پنل LCD و نرخ نوسازی خارق العاده 144 هرتز مجهز خواهد شد . از طرفی ، میدانیم گوشی POCO F4 5G به چیپست اسنپدراگون 870 ، صفحه نمایشی با پنل AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتز در کنار شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد .

اگر با ما همراه بوده باشید ، اطلاعات نسخه دومی از POCO X4 GT با نام POCO X4 GT Pro نیز به بیرون درز پیدا کرده بود . پیش بینی کرده بودیم که POCO X4 GT نسخه جهانی Redmi Note 11T Pro میباشد و POCO X4 GT Pro نسخه جهانی گوشی محبوب +Redmi Note 11T Pro میباشد . تا به این لحظه اطلاعاتی درباره محصول مذکور در دست نیست و اگر خبری از آن باشد ، باید طی روزهای آتی از آن مطلع شویم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا