بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیگجت های هوشمند

نرم افزار سلامتی Mi Fit شیائومی خداحافظی کرد ؛ با Zepp Life بیشتر آشنا شوید .

تمام کاربرانی که با دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند شیائومی کار کرده اند ، نرم افزار سلامتی Mi Fit را به خوبی میشناسند . این برنامه با معرفی ساعت های هوشمند اختصاصی شیایومی جای خود را به نرم افزار دیگری داد ، اما همچنان دستبندهای سری Mi با کمک نرم افزار می فیت فعالیت میکنند . حال پس از گذشت چندین سال و در آستانه معرفی Xiaomi Band 7 ، غول چینی دنیای تکنولوژی نام نرم افزار مذکور را به Zepp Life تغییر داده است .

داستان تغییر نام

شاید این نام برای شما آشنا باشد . بله ، درست حدس زدید ! این تعییر نام به دلیل همکاری شیاومی با Huami بر سر دستبندهای هوشمند سری Mi میباشد . با توجه به اینکه دستبندهای مذکور توسط کمپانی Huami تولید میشوند و از طرفی این کمپانی اخیراً سیستم عامل اختصاصی Zepp را برای ساعت های هوشمند خود معرفی و آنرا با ساعت های سری Amazfit GT3 روانه بازار کرد ، این تغییر معقولانه به نظر میرسد .

Mi Fit
Mi Fit

ماهیت نرم افزار جدید

اما در باب ماهیت نرم افزار زپ لایف باید اشاره کنیم که هیچ تغییر خاصی رخ نداده است و این نرم افزار همچنان از دستبندهای سری Mi و ساعت های هوشمند شیامی به صورت کامل پشتیبانی میکند و در واقع فقط نام آن تغییر پیدا کرده است . آخرین نسخه نرم افزار می فیت شماره ساختش 5.6.0 بود ، که با بروزرسانی ، به نسخه 6.0.0 یا همان Zep Life تغییر خواهد کرد . پیش بینی میشود شائومی در Xiaomi Band 7 از سیستم عامل اختصاصی Zepp بهره بگیرد و به نظر دلیل این تغییر نام نیز همین میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

4 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا