شیائومیگجت های هوشمندلپتاپ

رسمی : تاریخ معرفی دستبند Xiaomi Band 7 Pro و لپتاپ Xiaomi Book Pro 2022 مشخص شد !

مدت هاست تأیید کرده بودیم شیائومی در حال کار بر روی نسخه ای بهینه از Mi Band 7 با نام Xiaomi Band 7 Pro میباشد و اکنون ضمن تأیید نام این محصول ، تاریخ معرفی آن نیز معین شد . شیائومی دقایقی پیش با انتشار تیزرهایی تأیید کرد Xiaomi Band 7 Pro و Xiaomi Book Pro 2022 در تاریخ 4 جولای ( 13 تیر ) همراه با سری گوشی های Xiaomi 12S برای بازار کشور خانگی این کمپانی ، چین معرفی خواهند شد .

بر اساس اولین تصویری که شیائومی از Xiaomi Band 7 Pro منتشر کرده است ، به ظاهر این محصول به صفحه نمایشی عریض و طویل تر نسبت به برادر خونی خود ، Xiaomi Band 7 مجهز خواهد شد . شیائومی در وصف این محصول میگوید : « برای اولین بار ، کاربران میتوانند در محیطی که نزدیک به دستبند هوشمند است ، فضایی بزرگتر را به همراه امکانات بیشتر تجربه کنند و فعالیت های ورزشی خود را با جدیت بیشتری دنبال کنند » .

به ظاهر این دستبند از لحاظ شکلی نزدیک به Redmi Smart Band Pro میباشد ، اما طراحی خارق العاده آن ، چندین مرحله از آن دستگاه بهتری میسازد . پیش از این گفته شده بود این دستبند از مواد اولیه خارق العاده ای ساخته خواهد شد و علاوه بر باتری بزرگتر ، به GPS داخلی نیز مجهز خواهد شد . شیائومی فعلاً هیچ صحبتی درباره امکانات و قیمت این دستبند نکرده است ، اما یکی از منابع خبری ما قیمت 60 دلار را برای آن متصور شده است .

درباره Xiaomi Book Pro جدید نیز ، شیائومی مثل همیشه برای رقابت با MackBook Air جدید این نسخه را روانه بازار خواهد کرد . بر اساس تصاویر میتوان قضاوت کرد که این لپتاپ به Track Pad بزرگتری نسبت به لپتاپ های عادی مجهز خواهد شد . همچنین ، شیائومی تأیید کرده است که این لپتاپ به پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی متری صدا در سمت چپ مجهز خواهد شد و علاوه بر بدنه ای از جنس CNC ، قطری 14.9 میلی متری خواهد داشت . علاوه بر این ، بر اساس تیزرهای جدید شیائومی ، این محصول به تکنولوژی Dolby Vision و صفحه نمایشی 4K با پنل OLED مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا