شیائومیمی

با لو رفتن امتیازات بنچمارک Xiaomi 12S Pro ، شیائومی علت نامگذاری Xiaomi 12S Ultra را بیان کرد .

درست زمانی که همه منتظر معرفی گوشی هوشمندی با نام Xiaomi 12 Ultra بودیم ، شیائومی اعلام کرد این گوشی با نام تجاری Xiaomi 12S Ultra معرفی خواهد شد ! اما دلیل اصلی چه بود و در پشت پرده چه اتفاقی افتاد ؟ مؤسس شیائومی میگوید اکنون چند ماهی از معرفی سری گوشی های Xiaomi 12 به عنوان پرچمداران نیمه اول سال 2022 گذشته است و گوشی های مذکور در زمان خود با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شدند .

حال که وارد نیمه دوم سال 2022 شده ایم و با معرفی چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 ، اکنون سری گوشی های Xiaomi 12S در حال معرفی با این چیپست هستند ، کمی نامأنوس بود اگر Xiaomi 12 Ultra همچنان در خانواده گوشی های نیمه اول سال قرار میگرفت ! به همین دلیل شیائومی تصمیم گرفت نام این گوشی را به درستی تغییر داده و اکنون Xiaomi 12S Ultra قدرتمندترین پرچمدار نیمه دوم سال 2022 شیائومی لقب خواهد گرفت .

اما همانطور که در تیتر این خبر خواندید ، امتیازات بنچمارک گوشی Xiaomi 12S Pro در ابزار GeekBench لو رفته است . بر اساس اطلاعات رسمی موجود ، گوشی با شماره مدل « 2206122SC » شیائومی از چیپستی 8 هسته ای بهره میبرد ، که مجهز به هسته هایی با حدأکثر فرکانس 3.19 گیگاهرتز و حدأقل فرکانس 2.02 گیگاهرتز میباشد . چیپ گرافیکی این چیپست نیز همانطور که مشاهده خواهید کرد Adreno 730 میباشد .

خب ، به خوبی میدانیم با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مواجه هستیم ، که با 12 گیگابایت حافظه رم و اندروید 12 موفق به گذراندن تست های لازم شده است . این گوشی موفق شده است در اولین محک جدّی خود پیش از معرفی رسمی ، در ابزار Geekbench 5 در بخش تک هسته ای امتیاز 1323 و در بخش چند هسته ای امتیاز 4171 را به دست آورد ! پیشتر شایعه شده بود Xiaomi 12S Pro در 2 نسخه با چیپست های مدیاتک و کوآلکام عرضه خواهد شد . حال که اطلاعات نسخه کوآلکام لو رفته است ، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نسخه ای با چیپست Dimensity 9000 یا +Dimensity 9000 مدیاتک در راه است یا خیر .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا