شیائومیمی

تماشا کنید : آنباکسینگ Xiaomi 12 Lite 5G قبل از معرفی رسمی توسط شیائومی !

اگر با شیائومی پارس همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که مدت هاست خبرهای زیادی درباره گوشی مورد انتظار Xiaomi 12 Lite 5G به گوش میرسد . حال ساعاتی پیش یک منبع ناشناس از چین ، ویدئویی از آنباکسینگ این گوشی منتشر کرده است ، که هر چند کوتاه میباشد ، اما جزئیات بینظیری را با ما به اشتراک میگذارد ! من باب مثال ، در این ویدئوی بسیار کوتاه میتوانیم طراحی دستگاه مذکور را به صورت کامل مشاهده کنیم .

اینطور که به نظر میرسد ، گوشی Xiaomi 12 Lite مشخصه های ظاهری سری گوشی های Xiaomi 12 را به دوش میکشد ، اما به جای انحنا در صفحه نمایش ، پنل پشتی و گوشه های گرد ، با یک گوشی کاملاً تخت مواجه هستیم ، که از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است . پیش از این زبان طراحی مذکور را در سری گوشی های Redmi Note 11 دیده بودیم ، که با استقبال بینظیر کاربران مواجه شده بود و بسیاری آنرا پسندیده اند .

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی در دست نیست ، اما شایعات میگویند که این محصول به صفحه نمایشی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، شارژ 67 واتی ، دوربین 108 مگاپیکسلی با کیفیت سینمایی ، وزن و قطر بسیار کم مجهز خواهد شد . در باب سنسور اصلی این گوشی ، اگر شاهد بهره گیری از ISOCELL HM2 سامسونگ باشیم ( که پیشتر در سری Xiaomi 11T به کار رفته بود ) ، باید این محصول را اولین نسخه Lite از پرچمداران شیائومی بدانیم که به سنسوری بالاتر از 64 مگاپیکسل مجهز میشود .
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا