شیائومیمی

اطلاعات جامع هر 2 نسخه Xiaomi 12S Pro و اولین تصویر رسمی از قسمت پشت Xiaomi 12S Ultra منتشر شد !

سرانجام به پایان راه نزدیک میشویم و پس از مدت ها انتظار شیرین ، فردا سری گوشی های Xiaomi 12S رسماً معرفی خواهند شد . حال ساعاتی پیش از معرفی این محصولات ، شیائومی علاوه بر اطلاعات جامع هر 2 نسخه از گوشی Xiaomi 12S Pro ، اولین تصاویر رسمی از قسمت پشت گوشی Xiaomi 12S Ultra را منتشر کرد ، که تا به امروز شایعات زیادی پیرامون آن مطرح شده بود و بسیاری درباره آن کنجکاو بودند .

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شیائومی ، گوشی Xiaomi 12S Pro به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهد شد و در اولین تست بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز خارق العاده 1,113,135 شده است . تا پیش از این گوشی Black Shark 5 Pro با امتیاز 1,040,111 در صدر جدول AnTuTu بود ، اما گویا از فردا باید تاج پادشاهی را بر سر سری گوشی های Xiaomi 12S ببینیم .

همانطور که پیشتر نیز مشخص شد ، گوشی مذکور در بخش طراحی شباهت های بسیار زیادی به Xiaomi 12 Pro دارد ، اما در بخش سخت افزاری متحول شده است . در قسمت پشت این گوشی شاهد 3 سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی هستیم ( یک سنسور 50 مگاپیکسلی – IMX707 سونی ؛ یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر با لنز تله فوتو و زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر با لنز زاویه فوق عریض 115 درجه ای ) .

لازم به ذکر است که دوربین این گوشی با همکاری لایکا بهینه شده است و باید منتظر تفاوت های معناداری در کیفیت عکس ها باشیم . شیائومی برای این گوشی از یک صفحه نمایش 6.73 اینچی با رزلوشن +QHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز پویا ( 1 هرتز تا 120 هرتز ) ، پنل E5 LTPO AMOLED سامسونگ ، درخشندگی پایه 1,500 نیت ، 522 پیکسل در هر اینچ و شارژ 120 واتی با قابلیت تنظیم حالت شارژ به صورت سریع یا معمولی بهره خواهد گرفت .

اما درباره نسخه دوم این گوشی که پیشتر نیز گمانه زنی هایی درباره آن مطرح شده بود ، مؤسس شیائومی نشانه هایی از مجهز شدن این محصول به چیپست تازه معرفی شده +Dimensity 9000 مدیاتک به دست میدهد . بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز به بیرون درز پیدا کرده است ، نسخه ای از Xiaomi 12S Pro که با شماره مدل 2206122SC معرفی خواهد شد به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 و نسخه ای دیگر با شماره مدل 2207122MC به چیپست +Dimensity 9000 مدیاتک مجهز خواهند شد .

و اما میرسیم به ظاهر قسمت پشت Xiaomi 12S Ultra ، که انگار 100 سال است منتظر آن هستیم ! شیائومی سرانجام پس از گمانه زنی های متنوع ، دقایقی پیش اولین تصویر از قسمت پشت این گوشی را منتشر کرد ، که همانند شایعات مجهز به ماژول دوربینی بسیار بزرگ و عریض میباشد و در آن خبری از صفحه نمایش ثانویه نیست ! همانطور که پیشتر تأیید کردیم ، این گوشی در قسمت مرکز به یک سنسور غول پیکر 1 اینچی ( IMX989 سونی ) مجهز خواهد شد .

سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال در زیر سنسور اصلی دیده میشود و نهایتاً ، سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض در سمت چپ دیده میشود . به ظاهر هر 3 سنسور دوربین این گوشی به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد و فلش LED دوگانه در سمت راست دوربین دیده میشود . برند لایکا نیز به خوبی در گوشه سمت چپ بالا به صورت عمودی دیده میشود . نظر شما درباره طراحی این گوشی در نگاه اول چیست !؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا