شیائومیمی

وضعیت معرفی نسخه جهانی سری گوشی های 12S مشخص شد ؛ شیائومی آب پاکی را روی دست کاربران ریخت !

همانطور که میدانید ، سری گوشی های Xiaomi 12S عصر روز دوشنبه برای بازار کشور خانگی شیائومی ، چین معرفی شدند . شیائومی پس از ساعاتی دست به انتشار مشخصات سری گوشی های مذکور با زبان انگلیسی زد ، که این شاعبه را مطرح نمود که ممکن است سری گوشی های مذکور به زودی برای بازارهای جهانی معرفی شوند و در پی همین امر ، بسیاری از رسانه های زرد ( من جمله در ایران ) به این شایعه دامن زدند .

حال شیائومی درباره این موضوع رسماً اظهار نظر کرده و به نوعی آب پاکی را روی دست کاربران ریخته است ! بر اساس اعلامیه رسمی شیائومی ، سری گوشی های Xiaomi 12S که شامل 3 محصول Xiaomi 12S Pro ، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Ultra میباشد ؛ به همراه نسخه بهینه شده گوشی Xiaomi 12 Pro که Dimensity Edition نام دارد به هیچ عنوان برای بازارهای جهانی معرفی نخواهند شد و برای همیشه در انحصار بازار چین باقی خواهند ماند !

البته شیائومی هیچوقت جلوی فروش گوشی های نسخه چین را در بازارهای جهانی نمیگیرد و معمولاً به صورت غیر رسمی ، نسخه چین به کشورهای مختلف دنیا وارد میشود . این موضوع درباره کشور عزیزمان ایران نیز صادق است . اما نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که بر اساس سیاست گوگل و توافق های این کمپانی با سایر شرکت های گوشی سازی ، گوشی هایی که در بازار چین عرضه میشوند فاقد سرویس های گوگل هستند !

هر چند شیائومی مدت هاست این سیاست را پیاده میکند ، اما سرویس های گوگل به صورت دستی بر روی برخی از گوشی های پرچمدار و شبه پرچمدار نصب میشود و از این بابت جای نگرانی نیست . پس میتوانیم بگوییم که با توجه به عدم معرفی رسمی سری گوشی های 12S ، این محصولات قطعاً به صورت غیر رسمی وارد کشورهای مختلف دنیا و کشور عزیزمان ایران میشوند و معمولاً با تغییر رام به گلوبال یا نصب سرویس های گوگل ، کاربران میتوانند بدون دغدغه از آن استفاده کنند .

گفتنی است که پیش فروش این سری گوشی ها به زودی در فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس آغاز خواهد شد و شما کاربران خوب محصولات شیائومی میتوانید آنها را خریداری کنید . توضیحات لازم پیرامون این قضیه متعاقباً اعلام خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا