شیائومیمحتوای ویدئویی شیائومیمیویدئو

تماشا کنید : در قلب سوپر پرچمدار جدید شیائومی ، Xiaomi 12S Ultra چه میگذرد ؟

ساعاتی پیش اولین کالبدگشایی از گوشی Xiaomi 12S Ultra منتشر شد . در این کالبدگشایی به خوبی میتوانیم پیشرفت های شیائومی در زمینه جای گذاری هر چه بهتر قطعات و حل مشکل گرما را ببینیم . همچنین ، در این ویدئو ، مشاهده خواهیم کرد که چگونه شیائومی بزرگترین سنسور تاریخ برای یک گوشی هوشمند ( IMX989 سونی ) را به زیبایی در قسمت پشت این محصول قرار داده است .

هنوز از معرفی این گوشی هوشمند به همراه Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro زمان زیادی نمیگذرد ، که شیائومی تأیید کرد پای Xiaomi 12S Ultra و کلیه سری گوشی های 12S هیچوقت به بازارهای جهانی باز نمیشود ! اما این دلیل نمیشود که چیزی از جذابیت های Xiaomi 12S Ultra کاسته شود . جالب اینجاست که این کالبدگشایی توسط یکی از متخصصین سخت افزار در یکی از کشورهای اروپایی انجام شده است !

در این ویدئو ، سایز بسیار بزرگ سنسور IMX989 سونی به خوبی قابل مشاهده میباشد و برای درک بهتر ، سنسور ISOCELL GNV که در گوشی Vivo X80 Pro به کار گرفته شده بود ( 50 مگاپیکسلی با سایز 1/1.3 اینچ ) با این سنسور مقایسه میشود . حتی سایز IMX989 نسبت به سایر سنسورهای خودِ Xiaomi 12S Ultra نیز خیلی بیشتر است و به خوبی این موضوع را میتوانید در ویدئوی کالبدگشایی آن مشاهده کنید .

همانطور که پیشتر اشاره کردیم ، این گوشی برای اولین بار در دنیا از سیستم خنک کننده ای بسیار مؤثر بهره میبرد ، که از رگه های برگ درختان الهام گرفته شده است . برای مقایسه دمای این گوشی با سایر گوشی های پرچمدار بازار ، در این ویدئو شاهد مقایسه آن با گوشی هایی مثل iQOO 9 Pro و Vivo X80 Pro هستیم ؛ که در تمامی تست های انجام شده ، Xiaomi 12S Ultra با فاصله پیروز شده است .

البته باید از کوآلکام نیز تقدیر کنیم ، چون علاوه بر بهبود گرما ، مصرف برق نیز در اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهبود یافته است و همانطور که مشاهده کردید ، این چیپست در بدترین حالت مصرف برقی بالغ بر 3.5 وات دارد ؛ در حالی که در بهترین حالت ، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مصرف برقی برابر با 5 وات داشت ! بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای این ویدئوی جذاب دعوت کنیم . با شیائومی پارس همراه باشید …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا