اخبار ویژهشیائومی

ویژه : شارژر سیمی 200 واتی و بیسیم 120 واتی شیائومی رسماً معرفی شد !

آگوست سال 2020 میلادی بود که شیائومی گوشی Mi 10 Ultra را به عنوان اولین گوشی دنیا که مجهز به شارژ فوق سریع 120 واتی سیمی است معرفی کرد . در طی ماههای اخیر شایعات زیادی پیرامون معرفی فناوری شارژ جدیدی در دنیا مطرح شده بود ، که بسیاری به اشتباه آنرا به سایر کمپانی ها نسبت دادند ، اما شیائومی پارس از اولین روز اعلام کرد شارژ 200 واتی برای اولین بار در دنیا توسط شیائومی معرفی خواهد شد .

حال امروز شیائومی برای اولین بار در دنیا ، از شارژ ماوراء سرعت خود رونمایی کرد . جالب است بدانید با فناوری جدید Hyper-Charge شیائومی ، گوشی های هوشمند میتوانند در عرض تنها 8 دقیقه به صورت کامل شارژ شوند ! البته این تمام ماجرا نیست و در کنار این فناوری شارژ سیمی خارق العاده ، شیائومی از اولین شارژ بیسیم 120 واتی دنیا نیز پرده برداری کرد ، که قول فوق شارژ شدن باتری گوشی شما را در 15 دقیقه میدهد !

در ویدئویی که شیائومی از سرعت شارژ فناوری جدید 200 واتی خود به نمایش گذاشته است ، یک گوشی با باتری 4.000 میلی آمپر/ساعتی در عرض تنها 3 دقیقه تا 50 درصد شارژ شده و در عرض 8 دقیقه فول شارژ میشود ! از طرفی ، شارژ بیسیم 120 واتی توانایی شارژ همین باتری را تا 10 درصد در عرض 1 دقیقه ، تا 50 درصد در عرض 7 دقیقه و تا 100 درصد در عرض 15 دقیقه را دارد ! بر اساس خبرهای رسیده ، این فناوری های شارژ به زودی در گوشی های جدید شیائومی به صورت عمومی عرضه خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا