شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی از ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini پرده برداری کرد .

همین چند روز پیش بود که گفتیم شیائومی به زودی قصد دارد از اولین عضو خانواده GT 4 پرده بردارد و اکنون ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini ، بعنوان یک ساعت مقرون به صرفه، رسماً مغرفی شده است . این ساعت هوشمند نسخه ای ارتقا یافته از Amazfit GTS 2 Mini محسوب میشود که سال گذشته معرفی شده بود . در این مقاله کوتاه قصد داریم با هم مشخصات ، ویژگی ها و قیمت این ساعت را بررسی کنیم . با شیائومی پارس همراه باشید …

 

« مشخصات ، ویژگی ها و قیمت ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini »

بنا به دلایلی شیائومی تصمیم گرفت امسال به جای شروع خانواده GT 4 با پرچمدارانی چون GTR 4 و GTS 4 ، سراغ نسخه مقرون به صرفه مربعی شکل ، یعنی ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini برود . دلیل این موضوع به ظاهر بروزرسانی لاین GT 3 میباشد و نوید آنرا میدهد که شیائومی حسابی در حال کار بر روی ساعت های پرچمدار خانواده GT 4 میباشد ؛ به همین دلیل قصد دارد آنها را دیرتر ( شاید تا پایان امسال و شاید ابتدای سال آینده ) معرفی کند .

علی ایحال غول چینی دنیای تکنولوژی اینبار سنت شکنی کرده است و پیش از پرچمدار اصلی ، نسخه مقرون به صرفه آنرا معرفی کرده است ! ساعت GTS 4 Mini به صفحه نمایشی 1.65 اینچی با پنل AMOLED و رزلوشن HD مجهز شده است . در همین ابتدای امر شاهد اولین پیشرفت هستیم ؛ چون GTS 2 Mini به صفحه ای 1.55 اینچی مجهز شده بود . همچنین ، این ساعت به صفحه همیشه روشن (AOD) مجهز است ، که نسخه قبلی از آن محروم بود و تنها در پرچمداران سری GT یافت میشد .

شکل ظاهری صفحه نمایش نیز اکنون تغییراتی را تجربه کرده است و با انحنایی بسیار زیبا ، اکنون به یک دکمه فیزیکی در سمت راست ختم میشود ، که روی آن لوگوی جدید امزفیت با ظرافت خاصی حک شده است . شیائومی برای این ساعت از سنسور پایش اکسیژن خون ، بیش از 120 حالت ورزشی ، ارتباط با ماهواره از طریق GPS داخلی و استاندارد مقاومت در براب آب تا عمق 50 متری بهره گرفته است . این ساعت با سیستم عامل اختصاصی شیائومی ، Zepp OS عرضه خواهد شد ، که پیشتر فقط در پرچمداران سری GT مورد استفاده قرار گرفته است .

این سیستم عامل اختصاصی علاوه بر ویژگی های بسیار خوبی که در خود جای داده است ، بسیار سبک و کم حجم میباشد . شیائومی برای GTS 4 Mini از یک باتری 270 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که باید تا 15 روز با استفاده استاندارد ، 8 روز با استفاده سنگین و تا 45 روز در حالت ذخیره مصرف انرژی شما را همراهی کند .

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس خریداری نمائید:

خرید ساعت هوشمند امزفیت GTS 4 مینی (Amazfit GTS 4 Mini)

همچنین ، در کنار ضربان سنج 24 ساعته قلب ، این محصول از قابلیت ردگیری چرخه خواب ، عادت ماهیانه بانوان و دستیار صوتی آمازون (الکسا) بهره میبرد . در پایان گفتنی است این ساعت با قیمت استثنائی 119.99 دلار در رنگ های مشکی ، صورتی ، سبز (نعنایی) آبی و سفید عرضه خواهد شد .

همچنین می توانید ویدیو رسمی معرفی این ساعت هوشمند جذاب را در بخش زیر با زیرنویس اختصاصی فارسی در کانال آپارات شیائومی پارس ببینید:

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حسین
حسین
میهمان
۱۴۰۱-۰۶-۱۳ ۱۵:۱۴

سلام این ساعت کی داخل سایتتون موجود میشه؟ میخوام بخرم

دکمه بازگشت به بالا