ردمیشیائومی

غول کُش : اولین نتایج چیپست Dimensity 9000 با گوشی +Redmi K50 Pro منتشر شد !

اگر با ما همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که شیائومی قصد دارد در روز 17 مارس ( 26 اسفند ) پرده از سری گوشی های Redmi K50 بردارد . همچنین ، به خوبی میدانیم که گوشی اعلای این سری ، +Redmi K50 Pro به چیپست فوق العاده قدرتمند Dimensity 9000 مدیاتک مجهز خواهد شد . پیشتر اشاره کرده بودیم که برگ برنده مدیاتک در رقابت امسال ، رو آوردن به فناوری ساخت اختصاصی 4 نانومتری TSMC میباشد .

حال ساعاتی پیش شیائومی با انتشار اولین نتایج مربوط به +Redmi K50 Pro که اولین گوشی هوشمند دنیا با چیپست Dimensity 9000 میباشد ، یک دلیل محکم به کاربران در سراسر دنیا داد تا دست از سر اسنپدراگون 8 نسل 1 بکشند ! همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد ، چیپست مذکور موفق به ثبت رکوردی خارق العاده ( 1,041,818 ) شده است و در بنچمارک AnTuTu ورق را به سود مدیاتک تغییر میدهد .

این هیولای قدرتمند مجهز به 8 هسته پردازشی با آرایشی 4+3+1 میباشد . به ترتیب این چیپست به یک هسته بسیار بزرگ و اعلای Cortex-X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز ، 3 هسته قدرتمند Cortex-A78 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و 4 هسته دوست دار انرژی Cortex-A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز میباشد . همچنین ، با انتشار تصاویر این بنچمارک مطلع شده ایم که +Redmi K50 Pro به صفحه نمایشی با رزلوشن 2K مجهز خواهد شد ! به این ترتیب این گوشی اولین محصول Redmi با چنین رزلوشن صفحه نمایشی میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محمد
محمد
میهمان
۱۴۰۰-۱۲-۲۱ ۲۰:۳۳

امیدوارم مدیا بتونه در عمل عملکرد خیلی خوبی نشون بده تا یکم بازار گوشیا دچار تحول بشه

دکمه بازگشت به بالا