شیائومیمی

گزارش : گوشی Xiaomi 13 Pro در بخش طراحی و چیپست یک پرچمدار واقعی خواهد بود !

شیائومی از هم اکنون توسعه پرچمداران جدید خود را آغاز کرده است و قطعاً پس از معرفی سری گوشی های Xiaomi 12S و Xiaomi 12 Ultra ، خبرهای بیشتری درباره سری گوشی های Xiaomi 13 خواهیم شنید . به خوبی میدانیم که این سری گوشی ها تا پایان سال جاری میلادی رسماً معرفی خواهند شد و بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، گوشی های Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد .

علاوه بر این موضوع ، یک منبع بسیار موثق و نزدیک به شیائومی تأیید کرده است که Xiaomi 13 Pro به اعلاترین مواد موجود در دنیا برای گوشی هوشمند مجهز خواهد شد . اینطور که گفته میشود ، شیائومی قصد دارد پس از به کارگیری بدنه ای کاملاً سرامیکی بدون هیچ بریدگی در شاهکاری با نام Xiaomi Mix 4 ، حالا این طراحی بینظیر را به پرچمدار تمام عیار امسال خود ، Xiaomi 13 Pro بیاورد و آنرا به خوبی از سایر محصولاتش متمایز کند .

از طرفی ، بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، گوشی های این سری فعلاً در 2 مدل Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro با شماره مدل های 2211133C/2211133G و 2210132C/2210132G در دیتابیس IMEI حاضر شده اند . همانطور که میدانید ، حرف “C” مبین نسخه چین و حرف “G” مبین نسخه گلوبال میباشد . پس این سری گوشی ها احتمالاً به صورت کامل در بازارهای جهانی همچون بازار چین معرفی خواهند شد .

یکی از منابع موثق ما میگوید Xiaomi 13 با اسم رمز “nuwa” ( یا Nüwa ) و Xiaomi 13 Pro با اسم رمز “fuxi” معرفی خواهند شد . منبع مذکور اشاره میکند این سری گوشی ها فعلاً با اندروید 13 بر پایه MIUI 13 در حال گذراندن مراحل تست هستند ؛ اما به احتمال بسیار قوی با MIUI 14 معرفی خواهند شد . پیش بینی میشود این سری گوشی ها در ماه نوامبر یا دسامبر رسماً برای بازار چین معرفی شوند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی برای بازارهای جهانی نیز عرضه شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا