شیائومیمحتوای ویدئویی شیائومیمیویدئو

تماشا کنید : جعبه گشایی اختصاصی گوشی های Xiaomi 12S Pro ، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Ultra .

شیائومی چندی پیش رسماً از سری گوشی های Xiaomi 12S برای بازار کشور خانگی خود چین پرده برداشت و مدت کوتاهی است که این محصولات به دست کاربران و اصحاب رسانه رسیده اند . در این سری ما شاهد معرفی سه گوشی Xiaomi 12S Pro ، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Ultra هستیم . تمامی این گوشی ها به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 و دوربین هایی 3 گانه با همکاری نزدیک لایکا مجهز شده اند .

اما علاوه بر شباهت هایی که به آنها اشاره شد ، این 3 گوشی در بسیاری جهات با یکدیگر متفاوت هستند . من باب مثال میتوان به سایز صفحه نمایش گوشی Xiaomi 12S یا سرعت شارژ Xiaomi 12S Pro اشاره کرد ، که در بین این 3 گوشی قویترین سرعت شارژ را ارائه میدهد . مهمترین تفاوت دو گوشی Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro با Xiaomi 12S Ultra در زمینه دوربین میباشد ؛ چون Xiaomi 12S Ultra با تکیه بر روی دوربین معرفی شده است .

در واقع هیچ گوشی هوشمندی در دنیا شبیه به Xiaomi 12S Ultra نمیباشد . این گوشی هوشمند به بزرگترین سنسور دوربین در بین تمام گوشی های دنیا مجهز شده است . سونی و شیائومی در همکاری نزدیک ، سنسور 1 اینچی IMX989 را به صورت اختصاصی برای این گوشی هوشمند توسعه دادند و لایکا نیز وظبفه خطیر بهینه سازی آنرا گردن گرفته است . بیشتر از این شما را خسته نمیکنیم و به تماشای این ویدئوی جذاب دعوت میکنیم …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا