شیائومیهوآوی

شیائومی ، اوپو ، ویوو ، هوآوی و آنر مشترکاً در حال کار بر روی استاندارد جدید شارژ هستند .

فناوری شارژ سریع در طی سال های گذشته پیشرفت های بسیار زیادی کرده است و نقش کمپانی های چینی در این پیشرفت غیرقابل انکار است . اما چیزی که جالب است اینجاست که هر کدام از کمپانی های بزرگ چینی فناوری شارژ سریع مخصوص به خود را دارند و در حال توسعه انفرادی آن هستند . حال به نظر میرسد این بدعت در حال تغییر است ، چون بر اساس اطلاعات جدید ، کمپانی های چینی در حال کار مشترک بر روی فناوری شارژ سریع میباشند .

در واقع بر اساس سند جدیدی که اخیراً جزئیات آن منتشر شده است ، به نظر میرسد کمپانی های چینی مشترکاً در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع جدیدی هستند . موارد بسیار زیادی در این قرارداد مشترک ذکر شده است ، که مهمترین آنها هزینه بالای تحقیق بر روی فناوری های جدید و در نتیجه افزایش قیمت محصول نهایی میباشد . مورد دیگر نیز که بیم آن برای فواصل دراز مدت میرود ، عدم همخوانی فناوری های شارژ مختلف با تمام گوشی هاست ، که قطعاً در آینده باعث هدر رفت منابع مالی میشود .

حال پیش بینی شده است با همکاری نزدیک کمپانی های چینی ، این معضلات یکی پس از دیگری حل شوند . در این میان ، نام بسیاری از کمپانی های مطرح دنیای تکنولوژی همچون شیائومی ، اوپو ، ویوو ، هوآوی و آنر آمده است ، که قصد همکاری با یکدیگر را دارند . چیزی که مشخص است ، این قرارداد زمانی را برای انعقاد نیاز دارد و قطعاً اجرای آن نیز زمانبر خواهد بود ، اما چیزی که روشن است ، در دراز مدت باعث صرفه جویی در هدر رفت و اتلاف منابع خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا