شیائومیگجت های هوشمند

تماشا کنید : اولین تصاویر و اطلاعات از Amazfit GTS 4 و Amazfit GTR 4 به بیرون درز پیدا کرد .

اگر با شیائومی پارس همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که شیائومی چند روز پیش پرده از ساعت Amazfit GTS 4 Mini به عنوان اولین عضو از خانواده GT4 برداشت . گفتیم این سنت شکنی شیائومی دلیل دارد ، که در هفته های آتی علت آن مشخص خواهد شد . حال اولین تصاویر و اطلاعات پیرامون ساعت های پرچمدار این سری با نام های Amazfit GTS 4 و Amazfit GTR 4 به بیرون درز پیدا کرده است و نگاهی کلی از این محصولات به ما میدهد .

همین اول بگوییم که هنوز هیچ نشانه ای از زمان معرفی این محصولات در دست نیست ، اما انتشار رندرهای نیمه رسمی ، نشان از آن دارد که به زمان معرفی این ساعت ها بسیار نزدیک هستیم . بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، ساعت های Amazfit GTS 4 و Amazfit GTR 4 از مشخصات کاملاً یکسان سخت افزاری بهره میبرند ، اما همچون نسل های قبل ، در برخی جهات با یکدیگر متفاوت هستند ، که منطقی به نظر میرسد .

من باب مثال ، گفته میشود که ساعت Amazfit GTS 4 به باتری 300 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهد شد ، در حالی که Amazfit GTR 4 به باتری غول پیکر 475 میلی آمپر/ساعتی مجهز میشود . بر اساس این گزارش ، با باتری های اشاره شده ، ساعت GTS 4 با یکبار شارژ کامل تا یک هفته با استفاده سنگین و GTR 4 تا 12 روز با یکبار شارژ دوام خواهند آورد .

منبع خبری موثق ما اشاره میکند ساعت Amazfit GTS 4 به صفحه نمایشی 1.75 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن تصویر HD ( یا 390×450 ) ، بدنه ای آلومینیومی و یک دکمه به شکل تاج با لوگوی جدید Amazfit مجهز خواهد شد . از طرفی ، گفته میشود Amazfit GTR 4 به صفحه نمایشی 1.43 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن تصویر HD ( یا 466×466 ) ، صفحه همیشه روشن (AOD) و 2 دکمه فیزیکی ( یکی به شکل تاج با لوگوی جدید امزفیت و دیگری تخت ) مجهز خواهد شد .

گفته میشود Amazfit GTS 4 با بندهای متنوعی در رنگ های جذاب عرضه خواهد شد و Amazfit GTR 4 با بندهایی از جنس چرم مصنوعی ، نایلون و سیلیکون در دسترس کاربران قرار میگیرد . پیش بینی میشود این ساعت ها به سنسورهای سلامت محور نسل 4 شیائومی ( 4PD BioTracker 4.0 ) با ضربان سنج اپتیکال قلب ( PPG ) ، سیستم مکان یاب داخلی 2 بانده ، پشتیبانی از 150 حالت ورزشی و سیستم عامل اختصاصی Zepp OS نسل دوم مجهز شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا