شیائومیمی

مأموریت انجام شد : Xiaomi 12S Ultra در تست بازی iPhone 13 Pro Max را شکست داد !

شاید زمانی گوشی های گیمینگ به اندازه ای که باید و شاید عملکرد خیلی بهتری نسبت به گوشی های عادی ارائه نمیدادند ؛ اما حدأقل در یکسال اخیر ، تفاوت فاحشی بین گوشی های مخصوص بازی و گوشی های عادی بازار ایجاد شده است . هر چند ، باید اعتراف کنیم که هنوز گوشی های پرچمدار و سوپر پرچمدار عملکردی مشابه یا بسیار نزدیک به گوشی های گیمینگ دارند ؛ چون از اعلاترین قطعات در آنها بهره گرفته شده است .

همیشه محصولات کمپانی اپل ( مخصوصاً پرچمداران واقعی آن – مانند iPhone 13 Pro Max ) ، عملکرد بسیار مثبتی از خود در تست های بازی نشان میدهند ، چون قطعات و سیستم عامل در یک هارمونی کامل هستند . از طرفی ، در طی یکسال اخیر گوشی های اندرویدی توانسته اند خود را به سطحی برسانند که با محصولات اپل قابلیت رقابت داشته باشند . حال در تستی بسیار جالب ، گوشی Xiaomi 12S Ultra به عنوان سوپر پرچمدار جدید شیائومی توانسته است پوزه iPhone 13 Pro Max را به خاک بمالد !

اینطور که مشخص است ، به لطف چیپست پرچمدار و بهینه شده اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوآلکام و سیستم خنک کننده خارق العاده ای که بر روی Xiaomi 12S Ultra به کار گرفته شده است ، این محصول گوشی گیمینگ بهتری نسبت به iPhone 13 Pro Max میباشد . در تست مذکور گوشی های با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز حضور دارند و همانطور که مشاهده کردید ، عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده اند . مهمترین گوشی های حاضر در این لیست پرچمداران سری S22 سامسونگ هستند ، که از Redmi K50 شیائومی با چیپست Dimensity 8100 نیز شکست خورده اند !

در واقع در این تست ها گوشی Xiaomi 12S Ultra علاوه بر کسب بیشترین میزان فریم ( 588 به صورت میانگین ) ، در بین تمامی گوشی های پرچمدار سال 2022 خونسردترین محصول نیز میباشد و با توجه به نرخ فریم بالاتر ، در شرایط بسیار سخت خنک باقی مانده است . این موضوع نشان میدهد که علاوه بر تلاش های بی شائبه کوآلکام برای بهبود گرمای اسنپدراگون 8+ نسل 1 ، شیائومی نیز کار خود را به خوبی انجام داده و مأموریت با موفقیت به پایان رسیده است !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا