سایر محصولاتشیائومی

گزارش : تاریخ رونمایی از اولین نمونه آزمایشی خودروی شیائومی مشخص شد .

شیائومی سال گذشته رسماً اعلام کرد وارد صنعت خودروسازی شده است و بر اساس گزارش هایی که به دست تحریریه شیائومی پارس رسیده بود ، گفته میشد غول چینی دنیای تکنولوژی اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2024 روانه بازار خواهد کرد . حال بر اساس گزارش جدیدی که به دست ما رسیده است ، گویا یکی از مدیران ارشد شیائومی از زبان Lei Jun ( مؤسس شیائومی ) شنیده است که این کمپانی قصد دارد در ماه آگوست امسال (شهریور) از اولین نسخه آزمایشی خودروی خود پرده بردارد .

این گزارش ادعا دارد که مؤسس شیائومی دو سوم از وقت خود را این روزها در بخش مدیریت صنایع خودروسازی این شرکت سپری میکند و تمام پروسه تولید آنرا به صورت دقیق زیر نظر دارد . گفته میشود پس از رونمایی از نمونه آزمایشی در ماه آگوست ، شیائومی شروع به انجام تست های مختلف ( همچون تست در زمستان ) خواهد کرد و اولین خودروی تمام الکتریکی این کمپانی در سال 2024 به تولید انبوه خواهد رسید .

طراحی و توسعه اولین ماشین شیائومی با همکاری HVST Automobile انجام خواهد شد و گفته میشود شیائومی به سختی در حال جذب مدیری لایق برای تبلیغات میباشد و در ماههای آتی ، کمپین های تبلیغاتی اولین خودروی الکتریکی این کمپانی شروع خواهد شد . شیائومی با سرمایه ای 1.5 میلیارد دلاری صنایع خودروسازی خود را افتتاح کرد و گفته میشود طی 10 سال آینده ، 10 میلیارد دلار در این حیطه سرمایه گذاری خواهد کرد . پیش بینی میشود قیمت اولین خودروی شیائومی بین 150 تا 200 هزار یوآن ( 22.000 تا 30.000 دلار ) باشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا