سایر برندهاکوآلکام

رسمی : کوآلکام تاریخ معرفی چیپست Snapdragon 8 Gen 2 را اعلام کرد !

مدتی است خبرهای زیادی درباره چیپست مورد انتظار Snapdragon 8 Gen 2 به گوش میرسد و انتظار میرفت که تا پایان تابستان ، دعوتنامه رسمی برای مراسم معرفی این چیپست منتشر شود . اما گویا کوآلکام بسیار برای این امر هیجان زده میباشد و امسال کمی زودتر به استقبال مراسم معرفی چیپست پرچمدار خود خواهد رفت . بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده ، غول نیمه هادی آمریکایی در تاریخ 15 نوامبر ( 24 آبان ) از اسنپدراگون 8 نسل 2 پرده برخواهد داشت .

مراسم Snapdragon Summit در تاریخ 15 نوامبر آغاز خواهد شد و طی 3 روز ( تا 17 نوامبر ) ، شاهد آخرین دستاوردهای کوآلکام خواهیم بود . کوآلکام معمولاً در ماه دسامبر چیپست پرچمدار خود را معرفی میکند ، اما گویا امسال با توجه به آماده بودن فناوری 3 نانومتری TSMC و نقشه راه کاملی که ترسیم شده است ، زودتر از موعد باید منتظر چیپست مذکور باشیم . البته پیشتر ما این موضوع را برای شما پیش بینی کرده بودیم و گفتیم چنین موضوعی رخ خواهد داد .

بر اساس اطلاعات واصله موثق ، شیائومی امسال قصد دارد برخلاف سال های گذشته یک ماه جلوتر سری گوشی های پرچمدار Xiaomi 13 را معرفی کند . در خبر مربوط به این موضوع اشاره کردیم که اگر چنین باشد ، کوآلکام نیز باید مراسم معرفی چیپست Snapdragon 8 Gen 2 را جلو بیندازد ؛ چون سری گوشی های 13 شیائومی اولین محصولات دنیا با این چیپست خواهند بود و اکنون رسماً این مهم رخ داده است . حال با کمی صبر ، اطلاعات بیشتری درباره سری گوشی های Xiaomi 13 به دستمان خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا