شیائومیردمی

اطلاعات جدیدی از سری گوشی های Redmi Note 12 و Redmi K50 Ultra به بیرون درز پیدا کرد .

حالا که شیائومی جدیدترین نسخه از پرچمداران سری Xiaomi 12 ( گوشی های Xiaomi 12S ) را معرفی کرده است ، به خوبی زمان کافی برای کار بر روی محصولات جدید ردمی دارد . همانطور که پیشتر در شیائومی پارس خواندید ، سری گوشی های Redmi K50S برای اولین بار به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهند شد . حال منبع موثق ما در چین میگوید که Redmi K50 Ultra یا Redmi K50S Ultra نیز احتمالاً به اسنپدراگون 8+ نسل 1 یا +Dimensity 9000 مجهز خواهد شد .

البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شاید شیائومی از معرفی Redmi K50 Ultra دست بکشد و آنرا به عنوان Redmi K50S Pro معرفی کند . علی ایحال شایعات میگویند این گوشی به صفحه نمایشی 120 هرتزی ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی سیمی مجهز خواهد شد . اگر توجه کنید این اطلاعات تا حدودی با مشخصات Redmi K50S Pro مطابقت دارد ، اما از آنجایی که گفته میشود Xiaomi 12T Pro به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و نسخه چین آن ( Redmi K50S Pro ) نیز به همین دوربین مجهز میشود ، بین 2 خبر تناقض وجود دارد .

در واقع ممکن است این 2 گوشی با یکدیگر متفاوت باشند و ممکن است به جای یک گوشی ، شاهد 2 نسخه ( یکی با چیپست کوآلکام و دیگری با چیپست مدیاتک ) باشیم . اما تکلیف سری گوشی های Redmi Note 12 چه میشود ؟ منبع خبری ما اشاره میکند که با معرفی سری گوشی های Redmi K50s ، دست شیائومی باز میشود و با تمرکز بیشتری بر روی سری گوشی های Redmi Note 12 وقت خواهد گذاشت . به این ترتیب پیش بینی میشود این سری گوشی ها در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا