شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

سورپرایز : شیائومی از MIUI 13.1 بر پایه اندروید 13 پرده برداشت !

درست زمانی که همه منتظر معرفی MIUI 13.5 بودیم ، شیائومی ساعاتی پیش با انتشار اولین نسخه از رابط کاربری MIUI 13.1 ، همه را شوکه کرد ! به این ترتیب بین رابط کاربری MIUI 13 و MIUI 14 فعلاً یک نسخه از MIUI داریم . البته بر اساس شواهد موجود ، تنها تفاوت اساسی MIUI 13 و MIUI 13.1 ، پایه اندروید آن میباشد . در واقع MIUI 13 رسماً بر پایه اندروید 12 توسعه یافته بود ؛ حال اینکه MIUI 13.1 بر پایه اندروید 13 بنا شده است .

در حالی که هنوز گوشی های پیکسل گوگل نسخه پایدار اندروید 13 را دریافت نکرده اند ، شیائومی از ساعاتی پیش اولین نسخه پایدار اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 13.1 را برای گوشی های سری Xiaomi 12 ( گوشی های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro ) منتشر کرده است . همانطور که میتوان انتظار داشت ، این بروزرسانی فعلاً در دسترس کاربران چینی است و ممکن است طی هفته یا ماه های آتی به دست کاربران نسخه گلوبال نیز برسد .

هنوز اطلاعات دقیقی از ویژگی های MIUI 13.1 در دست نیست ، چون تنها چند ساعت از عرضه آن زمان میگذرد ؛ اما گفته میشود تمامی ویژگی های ذاتی اندروید 13 را با خود به همراه دارد . درباره زمان انتشار این نسخه از MIUI هنوز اخبار دقیقی در دست نیست ؛ اما بعید به نظر میرسد تمام گوشی ها آنرا به زودی دریافت کنند . به نظر همچون MIUI 12.5 ، ابتدا گوشی های پرچمدار و شبه پرچمدار سری Mi ، سری Redmi و POCO شانس دریافت این بروزرسانی را دارند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا