شیائومیبروزرسانی های نرم افزاریگجت های هوشمند

شیائومی با اولین بروزرسانی Amazfit T-Rex 2 ، قابلیت های جدیدی را به ساعت جان سخت خود اضافه کرد .

شیائومی حدود 1 ماه پیش پرده از دومین نسل ساعت جان سخت خود با نام Amazfit T-Rex 2 برداشت . مدتی است این محصول در بازارهای جهانی به دست کاربران رسیده است و حتی در کشور عزیزمان ایران نیز ، کم کم در حال عرضه میباشد . حال شیائومی اولین بروزرسانی این ساعت هوشمند را با ویژگی هایی خواستنی به دست کاربران رسانده است . دو ویژگی نرم افزاری جدید ، وارد کردن مسیر و مکان یابی زنده با کمک صفحه نمایش AMOLED این محصول میباشد .

البته شیائومی قصد داشت در بدو عرضه این ساعت ، قابلیت های مذکور را به آن اضافه کند ، اما بنا به دلایلی چنین نشد . هر چند دقیقاً پس از عرضه این ساعت ، شیائومی قول داده بود این ویژگی ها را با یک بروزرسانی OTA ( یا Over The Air ) به دست ساعت Amazfit T-Rex 2 برساند ، که چنین هم شد . همانطور که مطلع هستید ، این ساعت با نرم افزار اختصاصی Zepp به گوشی های هوشمند اندرویدی و مجهز به iOS متصل میشود ؛ پس بروزرسانی های آن نیز از طریق Zepp به ساعت منتقل میشود .

Amazfit T-Rex 2 First OTA Update
Amazfit T-Rex 2 First OTA Update

بروزرسانی ای که درباره آن صحبت میکنیم ، هم اکنون با شماره ساخت v9.22.7.2 در دسترس کاربران ساعت Amazfit T-Rex 2 قرار دارد . شیائومی میگوید علاوه بر دو ویژگی اضافه شده در این بروزرسانی ، مشکلات گزارش شده از سوی کاربران و حفره های امنیتی فیکس شده اند . در پایان گفتنی است که کاربران حرفه ای میتوانند مسیرهای مورد نظر خود را با فرمت های رایج GPX ، TCX و KML یا از طریق بارکد اسکنر وارد نرم افزار Zepp کنند تا به راحتی آنرا مورد استفاده قرار دهند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا