بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومیمی

3 گوشی محبوب شیائومی اندروید 11 را دریافت کردند ؛ 2 گوشی دیگر در لیست دریافت !

شیائومی سال گذشته سری گوشی های Redmi 10X را در 3 نسخه برای بازار چین معرفی کرد ، که 2 نسخه 5G هرگز پایشان به بازارهای جهانی نرسید ، اما نسخه 4G این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی با نام Redmi Note 9 شناخته میشود ، که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . حال شیائومی شروع به انتشار بروزرسانی اندروید 11 بر پایه MIUI 12 برای گوشی Redmi 10X 4G در کشور چین کرده است و به زودی این بروزرسانی برای نسخه جهانی ( Redmi Note 9 ) نیز منتشر خواهد شد .

گوشی Redmi Note 9 در مناطق مختلفی از دنیا عرضه شده بود و پیش بینی میشود در طی روزهای آینده ، نسخه های جهانی این گوشی هوشمند شروع به دریافت بروزرسانی اندروید 11 کنند . از طرفی ، گوشی Mi 10T Lite که سال گذشته در خانواده ای 3 نفره معرفی شده بود ، در حال حاضر در رام جهانی در حال دریافت بروزرسانی پایدار اندروید 11 بر پایه MIUI 12 میباشد و به این ترتیب همزاد این گوشی هوشمند ( Mi 10i ) نیز به زودی باید بروزرسانی مذکور را دریافت کند .

همچنین ، گوشی Mi 10 Ultra که در حال حاضر قدرتمندترین نسخه از گوشی های سری Mi 10 میباشد در حال دریافت این بروزرسانی در خاک چین میباشد . این گوشی هوشمند حدود 6 ماه پیش با اندروید 10 و MIUI 12 معرفی شده بود و اکنون در حال دریافت اندروید 11 بر پایه MIUI 12 میباشد . این گوشی هوشمند با توجه به اینکه هیچوقت پایش به بازارهای جهانی نرسید ، به دلیل مجهز بودن به سیستم دوربینی بسیار قوی ، ، صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و شارژ 120 واتی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا