شیائومی

شیائومی از سیستم خودران هوشمند اختصاصی خود برای اتومبیل های آینده پرده برداشت .

با گذشت زمان ، شیائومی هر روز به هدف بزرگ خود نزدیک میشود : ساخت خودروی الکتریکی هوشمند ! در خلال مراسم روز 11 آگوست ، شیائومی پرده از سیستم خودران هوشمند اختصاصی خود برای اتومبیل های آینده پرده برداشت ، که بخشی از برنامه خودروسازی این شرکت میباشد . بر اساس صحبت های آقای Lei Jun ( مؤسس شیائومی ) ، این سیستم خودران هوشمند به صورت انحصاری توسط دانشمندان این کمپانی طراحی شده و تا کنون حدود 500 میلیون دلار برای آن هزینه شده است .

شیائومی میگوید این سیستم ناوبری هوشمند نسل آینده اتومبیل های خودران را مجهز خواهد کرد . غول چینی دنیای تکنولوژی با پخش ویدئوهایی در خلال کنفرانس هفته گذشته ، به تشریح این سیستم پیشرفته پرداخت و اذعان کرد در سال 2024 ، این فناوری در دنیا حکمرانی خواهد کرد ! شیائومی اشاره میکند برای طراحی این سیستم خودران حدود 500 متخصص حوزه مذکور را به خدمت گرفته است تا همه چیز با سرعت بالایی پیش برود . مؤسس شیائومی میگوید این تازه شروعی برای خودروهای نسل آینده میباشد و این کمپانی اندیشه های زیادی در سر دارد .

سیستم خودران هوشمند اختصاصی شیائومی
سیستم خودران هوشمند اختصاصی شیائومی

Lei Jun ادامه میدهد که تیم 500 نفره متخصصین این امر روز به روز در حال گسترش بوده و قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ، آنرا به 600 متخصص درجه یک برساند . شیائومی میگوید قصد دارد با جذب اندیشه های برتر در زمینه هوش مصنوعی ، از کمپانی های ثالث برای طراحی و تولید اتومبیل هوشمند خود بی نیاز شود . شیائومی میگوید تا کنون 140 تست موفق با سیستم ناوبری هوشمند خود را به پایان رسانده است و در نظر دارد با سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری ، تا 2 سال آینده به قطب تولید اتومبیل های هوشمند تبدیل شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا