شیائومیردمی

با گوشی جدید شیائومی آشنا شوید : Redmi A1 با دریافت مجوزهای لازم به زودی در آسیا معرفی میشود !

بر اساس شواهد و قراین موجود ، شیائومی در نظر دارد گوشی کاملاً جدیدی را از خانواده Redmi روانه بازارهای جهانی کند . اینطور که به نظر میرسد ، شیائومی در حال آماده کردن گوشی تازه وارد Redmi A1 برای بازار کشورهای اروپایی و آسیایی است . این گوشی هوشمند ساعاتی پیش موفق به کسب محوزهای لازم از بنیاد TKDN اندونزی شده بود و فعلاً آنرا با شماره مدل « 220733SG » میشناسیم .

البته این اولین باری نیست که این گوشی رؤیت میشود و پیش از این در BIS هند ، FCC و Geekbench نیز ردی از آن مشاهده شده بود ؛ اما نام این گوشی تا به امروز در هاله ای از ابهام بود . پیش بینی میشود این گوشی اقتصادی ترین محصول از شیائومی باشد ، که به چیپست Helio A22 مدیاتک مجهز خواهد شد . متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی دباره این گوشی در دسترس نیست ، اما گفته میشود به شبکه های نسل 4 مجهز خواهد شد .

شیائومی Redmi A1 TKDN Certification
شیائومی Redmi A1 TKDN Certification

گزارش ها حاکی از آن هستند که این گوشی با 3 گیگابایت حافظه رم و اندروید 12 از درب کارخانه به دست کاربران خواهد رسید . برخی از منابع خبری نیز میگویند این گوشی 164.67 میلی متر طول و 76.56 میلی متر عرض خواهد داشت . گفته میشود شیائومی این گوشی را برای بازار کشورهای اروپایی و آسیایی با نام Redmi 1A و برای بازار کشور هند تحت برند POCO معرفی خواهد کرد . پیش بینی میشود این گوشی قیمت زیر 150 دلار داشته باشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا