شیائومیمی

با انتشار اولین تصویر واقعی از قسمت پشت Xiaomi 12T Pro ، طراحی دوربین و برخی مشخصات آن لو رفت .

مدت هاست شایعه معرفی گوشی Xiaomi 12T Pro به گوش میرسد و آنطور که تا کنون ادعا میشد ، قرار بود ابتدا این گوشی برای بازارهای جهانی و سپس برای بازار چین با نام Redmi K50S Pro یا Redmi K50 Ultra معرفی شود . حال که گوشی Redmi K50 Ultra برای بازار کشور چین معرفی شده است و هنوز خبری از Xiaomi 12T Pro نیست ؛ دقایقی پیش یک منبع ناشناس دست به انتشار تصویری واقعی از قسمت پشت گوشی مذکور زده است ، که علاوه بر طراحی قسمت دوربین ، برخی اطلاعات سخت افزاری آنرا نیز فاش میکند .

اینطور که در تصویر مشخص است ، ماژول دوربین Xiaomi 12T Pro با Redmi K50 Ultra که هفته گذشته معرفی شد مو نمیزند ! اما نکته جالب اینجاست که به جای عبارت 108 ، عدد 200 مگاپیکسلی بر روی ماژول دوربین این گوشی حک شده است . هر چند تا به این لحظه تصویر واضحی از دوربین اصلی گوشی Redmi K50 Ultra منتشر نشده است ، اما با مقایسه تصویر درز پیدا کرده از Xiaomi 12T Pro و تصاویر تبلیغاتی ، میتوانیم به صورت پیشفرض بگوییم که سنسور دوربین اصلی این گوشی به ظاهر کمی بزرگتر است .

شیائومی Xiaomi 12T Pro Hands-On Image
شیائومی Xiaomi 12T Pro Hands-On Image

بر اساس گزارش ها Xiaomi 12T Pro باید به سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شود ، اما تا به این لحظه هیچ خبری رسمی درباره این موضوع در دست نیست . همچنین ، هنوز مشخص نیست شیائومی همچون موتورولا سراغ سنسور HP1 سامسونگ خواهد رفت یا نسخه بهینه شده آنرا ( HP3 ) بر روی این گوشی مورد استفاده قرار میدهد . سنسور HP1 سایزی برابر با 1/1.22 اینج دارد و عکس هایی با پیکسل های 0.64 میکرونی میگیرد ؛ در حالی که سنسور HP3 تصاویر 50 مگاپیکسلی را با تکنولوژی ادغام پیکسل ها به ثبت میرساند .

شایعات میگویند Xiaomi 12T Pro به دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 200 مگاپیکسلی اصلی ، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو ، صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل OLED ، رزلوشن تصویر +FHD ، نرخ نوسازی 144 هرتز ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش ، حافظه رم نسل 5 یا LPDDR5 ، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 ، باتری غول پیکر 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی و چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز خواهد شد . البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات تأیید نشده است ؛ پس توصیه میکنیم آنرا با نمک شایعه میل کنید !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا