شیائومیردمی

نزدیک به معرفی : گوشی Redmi 11 Prime 5G در وبسایت شیائومی لیست شد !

وقتی صحبت از گوشی های اقتصادی میشود ، شیائومی یکی از کمپانی های مطرح دنیاست که دستی بر آتش دارد . غول چینی دنیای تکنولوژی پیش از این پرده از گوشی های اقتصادی زیادی برداشته بود و بر اساس آخرین آماری که در سال 2020 اعلام شد ، در نظر داشت فناوری شبکه های نسل 5 را به پایین رده ترین گوشی های دنیا بیاورد . حال به ظاهر این مهم در حال رخ دادن است ، چون گوشی Redmi 11 Prime 5G در وبسایت شیائومی لیست شده است .

در واقع این گوشی به صورت سهوی در لیست آپدیت های امنیتی ماهیانه قرار گرفت ، که هر ماه توسط شیائومی منتشر میشود . اطلاعات ما درباره این گوشی بسیار کم است ، اما گفته میشود تنها برای بازار کشور هند ( به صورت انحصاری ) معرفی خواهد شد . پیش بینی میشود این گوشی یک محصول اقتصادی در رده میانی باشد ، که بیشتر کاربران قدرت خرید آنرا دارند . در واقع کاربران محصولات مقرون به صرفه بیشتر از کاربران لوکس پسند هستند .

لیست شدن این گوشی در لیست آپدیت امنیتی ماهیانه نیز این اطمینان را به ما میدهد که Redmi 11 Prime 5G به زودی معرفی خواهد شد . شیائومی چند روز پیش پرده از گوشی Redmi 10A Sport نیز برای بازار کشور هند برداشت ، که تنها در یک وجه با برادر خونی خود تفاوت دارد . اگر به خاطر داشته باشید گفتیم گوشی Redmi 10A در 2 نسخه با حافظه رم/داخلی 3/32 و 4/64 عرضه شده بود . حال Redmi 10A Sport تنها در یک نسخه با حافظه رم/داخلی 6/128 با قیمت استثنائی 138 دلار عرضه شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا