شیائومیمی

اطلاعات جدیدی درباره طراحی و صفحه نمایش سری گوشی های Xiaomi 13 به دست آمد .

شیائومی سخت مشغول کار بر روی سری گوشی های Xiaomi 12T برای بازارهای جهانی میباشد و قطعاً این گوشی ها جزو آخرین محصولات خانواده 12 خواهند بود . مدتی است خبرهای پراکنده ای درباره سری گوشی های Xiaomi 13 به گوش میرسد و اکنون در امتداد انتشار اخبار پیرامون این سری گوشی ها ، یک منبع بسیار موثق و نزدیک به شیائومی اطلاعات جدیدی درباره صفحه نمایش و طراحی این محصولات به تحریریه شیائومی پارس داده است .

چندی پیش یک منبع آگاه ادعا کرده بود این سری گوشی ها به باتری تک سلولی با شارژی فراتر از 100 وات ( 120 واتی ) ، چیپ اختصاصی شارژ و شارژ بیسیم 50 واتی مجهز خواهند شد . حال منبع موثق ما میگوید نسخه استاندارد این سری گوشی ها ( Xiaomi 13 ) به صفحه نمایشی تخت با رزلوشن +FHD مجهز خواهد شد ، در حالی که نسخه حرفه ای ( Xiaomi 13 Pro ) به صفحه نمایشی خمیده با رزلوشن 2K و پنل OLED E6 LTPO سامسونگ مجهز میشود .

گفته میشود هر دو گوشی به سلفی حفره ای در قسمت مرکز مجهز خواهند شد ؛ پس به این ترتیب فعلاً خبری از سلفی پنهان زیر صفحه نمایش نیست ! همچنین ، منبع خبری ما میگوید شیائومی با فناوری جدیدی ، سعی دارد گوشی های سری Xiaomi 13 را با حاشیه هایی بسیار کم و قطری پایین تر از سری های قبل روانه بازار کند . این منبع اشاره میکند شیائومی از فناوری COP برای کاهش حاشیه های صفحه نمایش بهره خواهد گرفت ، که با خم کردن بخشی از صفحه ، باعث پایین آمدن فاحش حاشیه ها میشود .

این فناوری پیشتر در گوشی Xiaomi CIVI 1S به کار رفته بود و اکنون با گذراندن مراحل آزمایشی ، وارد پرچمداران سری 13 خواهد شد . پیش از این آگاه شده بودیم که گوشی مذکور به چیپست معرفی نشده Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد ، که امسال بر اساس اطلاعات موثق و دقیق ، زودتر از سال های گذشته معرفی خواهد شد . در پایان باید اشاره کنیم که فعلاً حرفی از نسخه Mediatek پرچمداران جدید شیائومی نیست و باید ببینیم آیا پس از عرضه این گوشی ها شاهد نسخه ای با چیپست پرچمدار و جدید مدیاتک خواهیم بود یا خیر .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا