شیائومیمی

گزارش : به دلیل استقبال بینظیر کاربران ، ممکن است Xiaomi 12S Ultra به بازارهای جهانی بیاید !

ماه گذشته ، شیائومی سرانجام از گوشی مورد انتظار Xiaomi 12S Ultra پرده برداشت و همراه این گوشی سری محصولات خانواده 12S نیز معرفی شدند . پس از عرضه این محصولات ، شیائومی تأیید کرد که گوشی های خانواده 12S به بازارهای جهانی نخواهند آمد ؛ اما گویا به دلیل استقبال بینظیر کاربران و تلاش آنها برای تهیه نسخه چین گوشی Xiaomi 12S Ultra ، ممکن است این محصول نهایتاً برای بازارهای جهانی نیز معرفی شود .

یک منبع نزدیک به شیائومی میگوید که ممکن است غول چینی دنیای تکنولوژی در تصمیمات خود تجدیدنظر کند و گوشی Xiaomi 12S Ultra پا به بازارهای جهانی بگذارد . هر چند این خبر بسیار خوشحال کننده است ، اما تا زمانی که تأیید نشود شایعه تلقی خواهد شد . تا به این لحظه که در حال نگارش مقاله حاضر هستیم ، هیچ نشانه ای رسمی ( من باب مثال شماره مدلی برای نسخه گلوبال ) مبنی بر ورود گوشی مذکور به بازارهای جهانی در دست نیست .

شیائومی Xiaomi 12S Ultra & Mi 11 Ultra
شیائومی Xiaomi 12S Ultra & Mi 11 Ultra

از آنجایی که امسال شیائومی قصد دارد سری گوشی های Xiaomi 13 را زودتر از موعد معرفی کند ، قاعدتاً باید در صورت تغییر در تصمیمات بزرگ ، منتظر معرفی این گوشی تا شهریور ماه باشیم . گوشی Xiaomi 12S Ultra در مدت زمان بسیار کمی که از معرفی اش میگذرد ، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است ، چون علاوه بر مجهز بودن به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 ، به بزرگترین سنسور تاریخ برای یک گوشی هوشمند مجهز شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا