ردمیشیائومیمی

اختصاصی شیائومی پارس : اطلاعات مهمی از 3 گوشی جدید Redmi به بیرون درز پیدا کرد .

بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط شیائومی پارس ، غول چینی دنیای تکنولوژی در نظر دارد به زودی از 3 گوشی هوشمند پرده بردارد ، که قطعاً نقشی بسیار مهم را در دنیای گوشی های هوشمند ایفا خواهند کرد . بخشی از این اطلاعات توسط یک درز دهنده بسیار معروف به دست ما رسیده است ، که پیش از این اطلاعات بسیار موثقی را از گوشی های شیائومی درز داده و ارتباط نزدیکی با شیائومی دارد .

اینطور که به نظر میرسد ، گوشی اول از زیرشاخه ردمی است و مهمترین ویژگی های آن مجهز شدن به چیپست اسنپدراگون 870 و صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز میباشد . اینطور که گفته میشود صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچی با پنل OLED و رزلوشن تصویر +FHD میباشد . دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی برآورد شده است و احتمالاً با نام K40S یا نامی دیگر معرفی خواهد شد .

گوشی دوم نیز از خانواده ردمی است ، اما بارزترین ویژگی آن استاندارد IP68 ( مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ) قید شده است . گفته میشود این گوشی به بلندگوی استریوی بسیار قدرتمندی در کنار شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد . شاید سرعت شارژ این گوشی برای شما آشنا باشد ! درست حدس زدید ! احتمالاً این گوشی نسخه چین گوشی Mi 11T Pro خواهد بود ، که شاید نام Redmi K40 Ultra را به خود بگیرد .

و اما میرویم سراغ گوشی سوم . اینطور که به نظر میرسد گوشی هوشمند سوم ما فعلاً با اسم رمز K16A شناخته میشود و یک گوشی مجهز به باندهای کاری نسل 5 است . گفته میشود گوشی مورد بحث به شارژ 33 واتی اختصاصی و چیپستی قدرتمند از مدیاتک ( Dimensity ) با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . متأسفانه هنوز اطلاعات پیرامون این گوشی کامل نیست و پیشنهاد میکنیم بخش آخر این خبر را با نمک شایعه میل کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا