شیائومی

ویژه : شیائومی در نظر دارد به زودی یک زیرمجموعه جدید را برای خوره های تکنولوژی معرفی کند !

همانطور که در جریان هستید ، شیائومی در حال حاضر 2 زیربخش اصلی و اساسی دارد : Redmi و POCO . پیش از این زیرمجموعه Mi نیز وجود خارجی داشت ، که در خودِ برند Xiaomi ادغام شد . حال از چین خبر رسیده است که غول تکنولوژی قصد دارد به زودی یک سری جدید را برای خوره های تکنولوژی معرفی کند ! در گزارش به دست رسیده اذعان شده است که این دسته ، شامل گوشی هایی خواهد بود که به Stock Android مجهز خواهند شد .

متأسفانه هنوز نام این سری مشخص نیست ، اما منبع خبری ما اذعان میکند که گوشی های حاضر در آن به چیپستی از سری 700 کوآلکام با اندروید خام با برخی شخصی سازی های جزئی مجهز خواهند شد . به صورت دقیق ، این گوشی ها همزمان با انتشار نسخه جدید سیستم عامل گوگل ، تا 3 سال بروزرسانی های اصلی ( 3 نسخه کامل ) و تا 4 سال بروزرسانی های امنیتی را به صورت پیوسته دریافت خواهند کرد .

شیائومی Stock Android
شیائومی Stock Android

در باب قیمت این گوشی ها ، گفته میشود که در محدوده 180 تا 300 دلار قرار خواهند گرفت . گفته میشود این گوشی ها به صورت انحصاری در کشور هند تولید خواهند شد ، اما قطعاً عرضه آنها به صورت جهانی خواهد بود . در این گزارش قید شده است که اولین گوشی اقتصادی این خانواده به چیپست اسنپدراگون 765 مجهز خواهد شد ، در حالی که نسخه/نسخه های گرانتر ، به چیپست اسنپدراگون 778 مجهز خواهند شد .

مدتی است کاربران گوشی های هوشمند علاقه وافری به گوشی های کمپانی OnePlus و پیکسل گوگل پیدا کرده اند . همین موضوع باعث شده است که نارنجی پوشان چین به فکر طراحی محصولاتی جدید با سیستم عاملی نزدیک به اندروید خام گوگل بیفتد . این موضوع میتواند جالب باشد ، چون برخی از کاربران ترجیح میدهند به جای رابط کاربری شخصی سازی شده کمپانی ها ، نسخه دست نخورده را مورد استفاده قرار دهند . در پایان بد نیست اشاره کنیم که هنوز اطلاعات اشاره شده در این مطلب توسط شیائومی تأیید یا رد نشده اند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا