شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیلپتاپ

لپتاپ Xiaomi Book Air 13 با صفحه نمایش 2.8K، وزن و قطر بسیار پایین معرفی شد.

شیائومی در مراسم دیروز، علاوه بر سری گوشی های Redmi Note 12، پرده از لپتاپ Xiaomi Book Air 13 برداشت. این محصول ضمن مجهز بودن به صفحه نمایشی قابل تبدیل، از وزن و قطر بسیار پایینی برخوردار است. این لپتاپ با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل و صفحه نمایشی 2.8K عرضه میشود. اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول جذاب بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

شیائومی در طراحی این لپتاپ نهایت ظرافت را به خرج داده است. این محصول به بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم سری 6 با برش های CNC مجهز شده است، که در صنایع هوا-فضا از آن استفاده میشود. به دلیل ماهیت این لپتاپ، قطر و وزن آن بسیار کم است. این محصول تنها 12 میلی متر قطر و 1.2 کیلوگرم وزن دارد! صفحه نمایش این محصول به پنلی 13.3 اینچی از نوع OLED مجهز شده است و رزلوشن 2.8K (یا 1800×2880) را به نمایش بیرون می آورد.

درخشندگی پایه صفحه نمایش این لپتاپ 600 نیت بوده و نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه میدهد. این صفحه از حاشیه های بسیار باریکی بهره میبرد و ضمن پشتیبانی از تصاویر HDR (با استاندارد VESA Display HDR500)، از تکنولوژی Dolby Vision بهره میبرد. صفحه این لپتاپ به صورت کامل به قسمت پشت تا میشود و میتوان از صفحه نمایش لمسی آن به عنوان تبلت استفاده کرد. این صفحه حساس به فشار نیز میباشد و بر اساس اطلاعات ارائه شده از قلم نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

سخت افزار

لپتاپ Xiaomi Book Air 13 میهمان پردازنده های نسل 12 اینتل است. این محصول با 2 پردازنده Core i5 و Core i7 نسل دوازده عرضه میشود و چیپ گرافیکی آن مجتمع (Intel Iris Xe) میباشد. این محصول با 16 گیگابایت حافظه رم نسل 5 (یا LPDDR5) و 512 گیگابایت حافظه داخلی (از نوع SSD) عرضه میشود. برای خنک نگاه داشتن قطعات نیز، غول چینی از سیستم خنک کننده VC بر پایه لوله های مسی بهره گرفته است.

باتری و سایر مشخصات

این لپتاپ به باتری 58.3 وات/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی مجهز میباشد. این محصول از درب کارخانه با Windows 11 به دست کاربران میرسد و سایر مشخصات آن شامل بلندگوی استریو با پشتیبانی از صدای دالبی، 2 میکروفون، کیبورد با نور پس زمینه، تاچ پد شیشه ای، سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، وبکم 8 مگاپیکسلی، وایفای 6E، بلوتوث 5.2، دو پورت Thunderbolt 4 و جک 3.5 میلی متری صدا  میباشد.

قیمت، رنگ و زمان عرضه

همانطور که گفته شد، این محصول در 2 نسخه با پردازنده های Core i7 و Core i5 عرضه میشود. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه Core i5 حدود 691 دلار میباشد، در حالی که نسخه Core i7 با قیمت 774 دلار عرضه خواهد شد. این محصول از امروز در یک رنگ سفید صدفی در دسترس علاقه مندان قرار دارد. در پایان بد نیست اشاره کنیم که این محصول موفق به کسب جایزه معتبر Reddot 2022 شده است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا