شیائومیردمیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

رسمی: شیائومی از گوشی جدید Redmi A1 برای بازارهای جهانی پرده برداشت.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، شیائومی ساعاتی پیش پرده از یک گوشی کاملاً جدید از خانواده ردمی برداشت. این محصول که Redmi A1 نام دارد، اقتصادی ترین گوشی این کمپانی تا به امروز محسوب می‌شود که پایش به بازارهای جهانی رسیده است. محصول مورد بحث از ویژگی‌های خوبی در کنار قدرت سخت افزاری مناسب و قیمتی رقابتی برخوردار است. اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

مدت هاست ایده ساخت گوشی هوشمندی زیر 100 دلار مطرح شده بود و اکنون این مهم محقق شده است. پیش از این اعلام کرده بودیم در روز 6 سپتامبر گوشی کاملاً جدیدی از ردمی معرفی خواهد شد. حال، این محصول مقابل شماست. وقتی به این گوشی نگاه می‌کنیم، با یک طراحی کاملاً مینیمال مواجه هستیم. این محصول به صفحه بزرگی مجهز شده است، اما به لطف طراحی مهندسی شده، حمل و نقلش آسان است.

دلیل این موضوع گوشه‌های خمیده و گرد این محصول است، که صفحه نمایش بزرگ آنرا از دید خارج می‌کند. در این گوشی شاهد بهره‌گیری از یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با پنل LCD هستیم. رزلوشن تصویر این گوشی +HD بوده و به بریدگی قطره ای برای جا دادن دوربین سلفی مجهز شده است. بدنه این گوشی از جنس پلی کربنات با طرح چرم می‌باشد و در سمت راست به دکمه های کم و زیاد صدا و پاور مجهز شده است.

سخت افزار و دوربین

این محصول به چیپست Helio A22 مدیاتک مجهز شده است. این چیپست 8 هسته‌ای بوده و بر اساس فناوری ساخت 12 نانومتری بنا شده است. هسته‌های این چیپست از نوع Cortex-A53 می‌باشند و بر روی فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز قفل شده‌اند. رم این محصول نسل 4 یا LPDDR4x،حافظه داخلی آن از نوع eMMC 5.1 و چیپ گرافیکی آن نیز PowerVR GE8320 است. در قسمت مقابل این گوشی به سلفی 5 مگاپیکسلی و در قسمت پشت به 2 دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز واید و 2 مگاپیکسلی عمق دهنده مجهز می‌باشد.

باتری و سایر ویژگی ها

باتری این گوشی 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 10 واتی می‌باشد. نکته جالب اینجاست که با توجه به قیمت فوق رقابتی این محصول، شاهد باندل شدن شارژر همراه گوشی هستیم! شیائومی در این گوشی از رابط کاربری خاصی نزدیک به اندروید خام بهره گرفته است، که بر پایه اندروید 12 بوده و قطعاً عملکرد بسیار بهتری نسبت به گوشی های پایین رده مجهز به رابط کاربری MIUI از خود نشان میدهد.

مشخصات شیائومی Redmi A1 در یک نگاه
مشخصات شیائومی Redmi A1 در یک نگاه

دلیل این موضوع، سخت افزار نه چندان قدرتمندی است که با توجه به قیمت نهایی خارق العاده به نظر می‌رسد! این تصمیم غول چینی را باید ستایش کنیم. سایر ویژگی های این محصول نیز شامل 2 سیمکارت (همزمان نسل 4)، وایفای، بلوتوث 5.0، مکان یاب با قابلیت GNSS، جک 3.5 میلی‌متری صدا، شیار اختصاصی برای مموری کارت، بلندگوی استریو و پورت شارژ microUSB 2.0 می‌باشد.

قیمت ، رنگ ها و زمان عرضه

این محصول در 3 رنگ جذاب آبی روشن، مشکی و سبز روشن عرضه خواهد شد. پیش فروش این محصول از هم اکنون در بازارهای جهانی آغاز شده است و فروش فیزیکی آن از روز 9 سپتامبر (18 شهریور) در سراسر کشورهای اروپایی و آسیایی آغاز خواهد شد. در باب قیمت گذاری، باید بگوییم که این محصول تنها در یک نسخه با حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قیمت رقابتی 81 دلار (!!!) به فروش خواهد رسید. این محصول قطعاً طی هفته‌های آتی به بازار کشورمان ایران خواهد رسید و قطعاً لقب ارزان‌ترین گوشی شیائومی در بازار ما را به خود اختصاص خواهد داد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا