شیائومیمی

مشخصات حیاتی گوشی تاشونده آینده شیائومی لو رفت !

بر اساس اطلاعات واصله ، شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی پرچمدار میباشد . این دو گوشی در حال حاضر با نام های K8 و J18s شناخته میشوند و اینطور که گفته میشود ، اولین گوشی های شیائومی هستند که به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز خواهند شد . حال ساعاتی پیش یکی از منابع نزدیک به شیائومی که اخبار بسیار موثقی را از محصولات غول چینی درز میدهد دست به انتشار اطلاعات جالبی از گوشی J18s زده است .

شیائومی اولین گوشی تاشونده خود را با نام Mi Mix Fold معرفی کرد و پیش بینی میشود J18s دومین تلاش شیائومی در گوشی های تاشونده باشد . اما چیزی که جالب است ، بر اساس اطلاعات منبع خبری ما ، به نظر میرسد این گوشی در برخی جهات با نسل قبل خود متفاوت است ، چون صفحه نمایش آن به نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز خواهد شد . در واقع Mi Mix Fold به صفحه نمایش خارجی با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز شده بود صفحه نمایش تاشونده آن نرخ نوسازی 60 هرتز را پوشش میداد . حال اکنون با این گمانه زنی به نظر میرسد گوشی تاشونده جدید شیائومی از صفحه نمایش انعطاف پذیری با نرخ نوسازی 90 هرتز در قسمت داخلی نیز بهره ببرد .

منبع خبری ما اشاره میکند این گوشی همچنان از سیستم دوربینی 3 گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ، سنسور ثانویه تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و لنز مایع ، در کنار یک سنسور با لنز فوق عریض بهره میبرد . اما ویژگی بسیار جالب دیگری که منبع خبری ما به آن اشاره میکند ، مجهز شدن این گوشی به سنسور سلفی زیر صفحه نمایش میباشد . اینطور که به نظر میرسد باید نسخه ای ارتقا یافته از Mi Mix Fold مواجه باشیم . نظر شما درباره این گوشی چیست ؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا